How to's

Gestart door JohnT, februari 02, 2014, 09:46:58

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Waanzin dit filmpje ik weet nu hoe ik het moet doen bij de mijne is alleen jammer dat die al in elkaar staat .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Interessant filmpje, ik snap dat spuiten voor je het plakt niet goed, als je eerst spuit heb je toch weer last van de verf waar je het moet plakken ?

Inderdaad, het lijkt of hij de lijm zo op de verf aanbrengt. Mijn ervaring is ook dat dat niet goed gaat. Dat is dan wel met Humbrol-achtige verf (geen acryl), maar toch...

Verder fantastisch filmpje!
Meer bouwer dan rijder. Huidig project: modulaire cirkelbaan Polar Express

Schitterende filmpie!
Mooie en duidelijke uitleg.
Weer 'n paar technieken gezien waar ik wel iets me kan.
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: ger deguelle op februari 02, 2014, 10:40:03
Waanzin dit filmpje ik weet nu hoe ik het moet doen bij de mijne is alleen jammer dat die al in elkaar staat .

Dacht ook direct aan jou Ger. Kijk maar is bij die persoon heeft nog veel meer van dat soort filmpjes. Mooie vind ik dat hij direct begint en al pratende doorwerkt.

JohnT

Citaat van: Opa-Bullcat op februari 02, 2014, 11:16:41
Interessant filmpje, ik snap dat spuiten voor je het plakt niet goed, als je eerst spuit heb je toch weer last van de verf waar je het moet plakken ?

Het is een keuze die je moet maken, bij een dergelijk gebouw loont het eerst spuiten. Als het in elkaar zit kun je nergens meer bij. Als je niet te dik spuit valt het lijmen wel te doen hoor.

JohnT

Citaat van: JohnT op februari 02, 2014, 16:03:52
Citaat van: ger deguelle op februari 02, 2014, 10:40:03
Waanzin dit filmpje ik weet nu hoe ik het moet doen bij de mijne is alleen jammer dat die al in elkaar staat .

Dacht ook direct aan jou Ger. Kijk maar is bij die persoon heeft nog veel meer van dat soort filmpjes. Mooie vind ik dat hij direct begint en al pratende doorwerkt.

JohnT

Ja John ik heb me meteen aangemeld bij hem
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Leuke film met zeer veel ideetjes over hoe iets aan te pakken..... za ook een paar dingen die ik zelf wat minder vind en anders zou doen maar een mooie inspiratie is het zeker.....

Jeffrey

Hans zijn opmerking over katten bracht me op dit filmpje.
organic grass from cats.mpg
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

ROFLMAO, zuurstof!!!!    meesterlijk!!!!
ff nieuwe verschoning aantrekken!!!!!

Ton
Erare humanum est

Wanneer had je door dat het een grap was Ton, in het begin lijkt het echt serieus zeker met die Engelse stem.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

maart 25, 2014, 00:33:03 #12 Last Edit: maart 25, 2014, 00:35:09 by dutchbuilder
Ja mooi he....british understatement ....gortdroge humor....Monty Python waardig!!

Ton
Erare humanum est