Boortjes

Gestart door JohnT, januari 25, 2014, 12:15:14

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wie weet een adres waar ik kleine boortjes kan kopen voor een betaalbare prijs?

Klein is vanaf 0.3 mm.

Wat ik kan vinden betaal ik meer verzendkosten dan voor de boortjes. Heb ze dus noodgedwongen maar in China besteld (gratis verzenden) maar dat duurt zes weken.

JohnT

Ja, bij Herman Buitelaar, die heeft of had een aanbieding van een doos van 0,3 tot 3,2mm voor een tientje.

Gr. Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.

Anita decor heb ze ook. geloof van 0,3 tot 1 mm. er zitten er dus 7  in een doosje gellof ik voor 5 euro.
Ik gebruik ze ook heb er al 2 maal wat gekocht bij hun op een beurs, maar ik denk dat je per mail ook zeker wel wat kunt krijgen van hun ;)
Grtz Robin.

Waar heb je die dan besteld John?
Want kleine boortjes die kun je nooit teveel hebben.
Want ze breken nog al eens 'n keer!
Hans, liefhebber On30 + H0

Ik kijk op Ebay en pik er gewoon ??n uit die de boortjes heeft die ik zoek en dan ook nog gratis wil versturen. Er zijn veel leveranciers van dit spul dus zo een specifiek adres geven is lastig.

ff zoeken

JohnT

Kan me de prijs niet herinneren, maar er zijn ook wel setjes voor de Dremel...
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

ik heb jaren geleden bij conrad een doos vol besteld toen nog ?25
nu wat duurder maar doe er al jaren mee
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/812074/HSS-spiraalboor-box-DIN-338-04-32-mm-150-delig?ref=searchDetail
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Dat is dezelfde doos als Herman Buitelaar in de aanbieding heeft/had voor ?10,-
Als die aanbieding niet meer geldig is zal zo'n doos rond de ?20 euro zijn bij hun.

Gr. Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.



Hi John,

Hier zitten ze wel in

http://www.emeij.eu/a-237340/emhss0316/
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Ik heb ze al besteld, setjes zijn leuk maar er zit van elke maat maar ??n boortje in. Heb ook zo'n setje. 0,3 en 0,35 zijn al gebroken. Ga ze maar is aanvullen bij gelegenheid.

JohnT

John , hebben ze die niet bij Protools los. Hier in het Duitse Gangelt staat ieder jaar een vrouwtje dat alle maten boortjes los heeft , zal eens kijken of ik haar kaartje nog ergens heb.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N