Site op Facebook

Gestart door ger deguelle, januari 23, 2014, 10:20:29

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

januari 23, 2014, 10:20:29 Last Edit: januari 23, 2014, 10:22:59 by ger deguelle
De meeste hebben Facebook denk ik zo  8) daar zijn ook veel mooie links bij die de moeite waard zijn voor te kijken en er komen veel mooie idee?n langs .
Dit zijn er een paar die ik heb staan bij mij :

US Rail-road modelling
Hudson Model railroad club
Shelby&Hudson Model Railroad .
N- Scale Model Railroading
On30/Hon3 Annuals.

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Niet generaliseren Ger, er zijn er zat die niet aan die privacy-schendings-site meedoen.
waaronder ondergetekende.

Ton
Erare humanum est

Facebook is ook NIKS voor mij, sorry Ger!
Hans, liefhebber On30 + H0

Nou Ger. Laat ik dan eens positief zijn: Bedankt voor het posten!!!

Nee rob ik weet dat heel veel mensen geen Facebook willen en dat  respecteer ik  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zijn idd leuke dingen te vinden op Raceboek, alleen kijk ik er niet zo vaak op..

Vind ??n plaats voor mijn modelspoorbericht z.a.v. Amerikaans modelspoor wel genoeg. Kan het anders niet meer bijhouden. Vergeet nu al regelmatig op BNL te kijken.

JohnT

Ook ik heb helemaal niks metfacebook.
Druk genoeg met modeltreinen haha
Gr. Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.

Citaat van: dutchbuilder op januari 23, 2014, 10:30:54
Niet generaliseren Ger, er zijn er zat die niet aan die privacy-schendings-site meedoen.
waaronder ondergetekende.

Ton

Onbekend en onbemind....  ;) maar dit is echt een totaal onzinnige opmerking, Ton. Als je FB leuk vindt doe je mee, als je dat niet doet is het ook prima. Wat ik laat zien bepaal ik zelf en kan ik instellen. En wie ik toelaat bepaal ik ook zelf. Als er dan iets fout gaat is dat deels mijn fout omdat ikzelf die mensen toegelaten heb.

Oke? :) ;)

Goed lezen Ronald.......
Generaliseren....oftewel iedereen over de zelfde kam scheren!
Er zijn hele volksstammen die niets van social media moeten hebben.....
Dat is het zelfde als wat ik pas op discovery hoorde van een kunstenaar die opperde dat iedereen een AAI foon heeft.
Ook een generaliserende onzin opmerking!
Niet iedereen is gelijk , gelukkig maar.

Ton
Erare humanum est

Och ja er zijn ook mensen die geen TV hebben , ieder zijn eigen ding , en privacy maak ik me niet zo druk om, je moet alleen niet zo dom zijn om bijvoorbneeld op je facebook te zetten dat je een geweldige vakantie gaat maken met datum en alles erbij.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N