Stoppen!!!

Gestart door American, december 29, 2013, 14:28:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Waarom zie je RS of Bar mill hier dan niet in de rekken?

Citaat van: robboxxx op december 31, 2013, 08:21:02
Waarom zie je RS of Bar mill hier dan niet in de rekken?

Die kun je zelf bedenken...  ;)

De omloopsnelheid van dat spul is gewoon te klein om ze op voorraad te houden. Dat worden 'winkeldochters' en daar houden detaillisten niet van. Het is dode voorraad, geld dat vastzit in spullen die niet snel genoeg worden verkocht.

Ben met je eens dat het jammer is, maar ik snap onze vrienden winkeliers wel...

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

100 + gebruikers hiero, 7000+ vokifa plakkers op een ander forum....tsja waar zou dat aan liggen..

Och ik denk ook dat modelspoor als hobby niet zo snel zal verdwijnen. Eerder veranderen. Je kunt ondertussen wel zeggen dat het "speelgoedtijdperk" wel echt ten einde loopt. Jonkies zoals ik zullen er dus niet veel meer tussenkomen. Misschien valt het een beetje te vergelijken met de aquaria hobby. Vissen worden steeds minder als (wegwerp)huisdieren gezien terwijl het er nu meer en meer als hobby tegenaan wordt gekeken met hele kunstwerken als gevolg. Als hobby zal modelspoor zeker nog wel een tijd doorgaan. Ook nadat de huidige generatie modelspoorders is voorbijgegaan. Tsja goedkoper zal het er in ieder geval niet op worden ...

Citaat van: robboxxx op december 31, 2013, 08:21:02
Waarom zie je RS of Bar mill hier dan niet in de rekken?

Alhoewel groeiend is het aandeel Amerika modelbouwers in NL natuurlijk zo klein. Als je sowieso lasercuts en dergelijke wil kun je ze veel beter uit de VS laten komen.
WigWag , Fifer en Model Train Stuff hebben best wel keus en sommige zul je echt rechtstreeks bij de fabrikant moeten bestellen. Overigens als je iets van RSLaser wilt , ff een mailtje naar hem sturen dan verrekend hij de verzending anders dan via zijn winkelkarretje en kun je hem gewoon met PayPal betalen, hij is ook niet te beroerd om wat met de cijfers te ritselen zodat de invoerkosten meevallen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N