Even Voorstellen.

Gestart door Opa-Bullcat, december 27, 2013, 14:13:57

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hallo, mijn naam is Hans, de nickname is Opa-Bullcat, het eerste deel ben ik al 5 x, het laatste deel hebben we er 17 van in huis rondlopen vandaar BullCat, klinkt als BoelKat, restand van onze mainecoon fok periode.

Ik ben met een LGB baan in de tuin bezig, maar weer werkt niet echt mee, dus gaan we maar eens met H0 aan de slag.

Ik rij amerikaans, dus diesel en stoom is voor LGB goed aanwezig.

Hetzelfde wil ik nu ook met H0 gaan realiseren zodat we in de winter of bij slecht weer toch met treintjes kunnen bezig zijn.

de bedoeling is dat ik Digitaal ga rijden maar ook het rangeren wil doen om zo nieuwe stammetjes klaar te zetten voor de rondbaan.

veel meer weet ik op het moment niet, maar dan vragen jullie maar wat je wil weten.

Hans

Hey Hans, jij hier?  ;) :D

Welkom!
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Ja ik kreeg deze link van iemand :) :)

Hi Hans,
Hartelijk welkom op dit schitterend Forum met nog meer zeer bijzondere spoor-mensen.
Het is Amerikaans en veel mensen weten heel veel!!!
Dus met je vragen kun je hier altijd terecht!
En.......... we zijn gek op foto's.
Hans, liefhebber On30 + H0

Dan de vraag, mag ik ook LGB foto's plaatsten, van die trein'tjes' heb ik er nog wel een paar namelijk. tuinbaan plan zal wel niet echt interessant zijn  8)

Welkom Hans  op het forum
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hi Hans,

Welkom op het forum, Foto`s van je Amerikaanse LBG baan zijn natuurlijk van harte welkom.
Zover als ik weet is er niemand op het forum die een spoor in zijn tuin heeft.
Ben benieuwd

Gr John LC
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Welkom!!!
Natuurlijk mag je je LGB baan ook showen.... We zijn gek op foto's!
Het beste is om een nieuw topic over je LGB baan te starten onder de sectie "mijn layout".

Verder natuurlijk veel plezier hier en hopelijk vind je er de info die je zoekt.

Jeroen


Welkom op het forum.

Groet,
Paul

Welkom Hans, ben benieuwd naar je tuin-track ::)  :)
Grtz Robin.

welkom Hans

je bent niet de enige met LGB
ik heb een klein ovaaltje , alleen niet in de tuin
en Ton heeft in de huiskamer ook een rondje
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Welkom Hans , alles wat met Amerikaans spoor te maken heeft is hier welkom , en af en toe zelfs niet Amerikaans  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Hi Hans, Welkom. Foto's zijn altijd Welkom. Vragen ook.
Vraagje, grote tuin?
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn