Kleine huisjes

Gestart door ger deguelle, december 23, 2013, 22:23:43

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hoi allemaal .

Ik zoek nu al twee dagen naar een kleine dorpje voor bij mijn mine in de berg , weet iemand een adres of firma wand ik vind niks .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dat weet ik wel voor je, da's niet zo ver bij mijn huis vandaan...  ;D
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Citaat van: Gerard Wassink op december 23, 2013, 22:37:51
Dat weet ik wel voor je, da's niet zo ver bij mijn huis vandaan...  ;D



>:(       ;D ;D ;D
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

december 23, 2013, 22:44:45 #3 Last Edit: december 23, 2013, 22:46:36 by Gerard Wassink
Anders maar "scratch-builden"?
Zie bijvoorbeeld deze link.

Ik zocht bij Google afbeeldingen op "old miners village".
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Is zelfbouw niets voor je? Dat is echt niet zo moeilijk hoor. Evergreen plaat #4526, wat raampjes en deuren van Tichy Train Group, scherp mesje en wat lijm en je hebt zo een huisje. ;)
Meer bouwer dan rijder. Huidig project: modulaire cirkelbaan Polar Express

Citaat van: Gerard Wassink op december 23, 2013, 22:44:45
Anders maar "scratch-builden"?
Zie bijvoorbeeld deze link.

Ik zocht bij Google afbeeldingen op "old miners village".

Het idee al dat ik het zelf moet gaan bouwen in N pffff  alleen als het niet anders kan
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Valt best wel mee hoor Ger, in een paar avondjes heb je al snel zoiets in elkaar geknutseld:



In dit geval zijn de raampjes leftovers van een Auhagen kitje, daarom zitten ze 'achter' de muur ipv er in. Minder mooi dan die van Tichy, maar voor iets verder op de baan nog prima geschikt. De deur links is wel van Tichy, het 'hout' is Evergreen. De hoeken zijn gewoon koud op elkaar gelijmd, niet afgeschuind naar 45 graden. Daaroverheen zit toch de deklatten van papier, je moet het niet moeilijker maken dan noodzakelijk. ;)
Meer bouwer dan rijder. Huidig project: modulaire cirkelbaan Polar Express

Kun jij makkelijk Ger, ben helemaal vergeten om te kijken of ik nog wat heb.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Kom op Ger!
Als je zulke bomen en bergen en rivieren en yards en nog veel, meer kunt bouwen, is dit toch 'n peulen schilletje in N?
Hans, liefhebber On30 + H0

Waag je er eens aan Ger, beetje papier en karton kom je al een heel eind mee.....en er is vast wel een DVD te leen bij Jan  ;)

Ger. Dit is een leuk filmpje: How to Scratchbuild a Simple Styrene Shack - Part 1

Door Fujiwara. Een van de beste n-scalers.

Ik ben overigens, net als hij, niet te spreken over de Tichy ramen. Veel te groot.

Het ziet er allemaal makkelijk uit maar doe het maar eens moet ik eerst dat materiaal allemaal kopen dan zien we wel eens .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

O ja waar bestellen jullie die plastic voor dat zo te maken ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Een van de bekendste merken is Evergreen. Zij hebben platen met of zonder structuur. Er zijn verschillende nederlandse verkopers.
Ik koop hier: http://www.miniatuurshop.nl/accessoires-diorama-evergreen-c-100725_100732.html

Citaat van: robboxxx op december 24, 2013, 11:42:07
Een van de bekendste merken is Evergreen. Zij hebben platen met of zonder structuur. Er zijn verschillende nederlandse verkopers.
Ik koop hier: http://www.miniatuurshop.nl/accessoires-diorama-evergreen-c-100725_100732.html

En welke betel jij altijd voor muren en dak ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf