Hallo, of zal ik zeggen howdy?

Gestart door Maarten, december 12, 2013, 22:14:11

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hallo, ik zal me hier ook even voorstellen. Ik ben Maarten en, laat ik maar eerlijk zijn, ben eigenlijk geen typische Amerika-rijder. Ook al 'rij' ik N-spoor, voor een (vaste) baan heb ik geen plaats. Ik heb twee diorama's gebouwd en ben nu bezig met mijn 'grote' project, een (uit de kluiten gewassen) module-baan voor rond de kerstboom. Deze wordt wel Amerikaans en omdat er hier zulke mooie dingen gebouwd worden en omdat de sfeer mij hier erg aanspreekt heb ik me hier aangemeld.

Ik ben reeds actief op het n-spoorforum en het 9mm-forum, daar ken ik Ger al van. ;)

Van de mooie dingen hier denk ik wel wat te kunnen leren en wellicht kan ik anderen soms ook behulpzaam zijn.
Meer bouwer dan rijder. Huidig project: modulaire cirkelbaan Polar Express

Hoi Maarten welkom hier op het forum en veel plezier hier  o ja niet vergeten wij zijn dol op foto's
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dat je Normaal geen Amerikaans rijd, word je vergeven!!!!  >:D
Welkom Maarten.

Ton
Erare humanum est

Welkom Maarten, en zeg nooit nooit , voordat je het weet wil je niets anders dan amerikaans, oh en ook foto's van je niet amerikaans modelwerk willen we wel zien hoor.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hi Maarten,

Welkom hier... Enneeuuh, pas maar op hoor, het USA virus is zeer besmettelijk! :D

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Hartelijk welkom, Maarten!
Wat is er mooie dan Amerikaans?
En of het virus besmettelijk is!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

hi Maarten,

Welkom op het forum.
Als je eenmaal Amerikaans rijd dan is er weinig anders meer  ;) ;)
Het welbekende Amerikaanse treinen virus  >:D
Foto`s zijn zeer welkom.

Grt John LC
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Welkom Maarten.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn



Welkom Maarten... En tja bijna iedereen is wel met een "vreemd" treintje begonnen...Uiteindelijk snap je dat Amerikaans toch het echte werk is... ;)
Jeroen

G'day Maarten..en laat ze maar lullen over treintjes  ;)

Allemaal bedankt voor het warme welkom! Ik zal binnenkort een draadje maken over mijn Polar Express project.
Meer bouwer dan rijder. Huidig project: modulaire cirkelbaan Polar Express

Ook een welkom van mij Maarten  :)
Ben benieuwd naar je project!

Grtz Robin.

Welkom Maarten en een leerzame tijd.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30