Verstelbare poten

Gestart door robboxxx, december 12, 2013, 21:25:14

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ik kom niet op de naam dus post ik mijn vraag hier.

Hoe heten de "bouten en moer" die je in een tafelpoot slaat zodat ze verstelbaar zijn?



Ger..... Je bent onmisbaar. dat zijn ze inderdaad.

Bedankt

Citaat van: robboxxx op december 12, 2013, 21:39:28
Ger..... Je bent onmisbaar. dat zijn ze inderdaad.

Bedankt


Dat zegt Claudia ook altijd  8)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zou geen inslagmoeren gebruiken onderin een poot, hebben de neiging er weer uit te vallen als je ze verplaatst, neem in plaats een rampa of indraaimoer....

http://www.verripsbv.nl/nl/assortiment/Bevestigingsmaterialen/Moeren/Inserts/?artikelnummer=Inserts&pagina=1

kan je ze allebei leveren als het moet, stelvoet en indraaimoer..

Citaat van: milocomarty op december 12, 2013, 21:46:23
Zou geen inslagmoeren gebruiken onderin een poot, hebben de neiging er weer uit te vallen als je ze verplaatst, neem in plaats een rampa of indraaimoer....

http://www.verripsbv.nl/nl/assortiment/Bevestigingsmaterialen/Moeren/Inserts/?artikelnummer=Inserts&pagina=1

kan je ze allebei leveren als het moet, stelvoet en indraaimoer..

Dank je Martin , ik heb onder mn vaste baan inslagmoeren, maar voor een verplaatsbare baan lijken me rampas ( whats in a name ) veel geschikter.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Mijn baan wordt ook niet echt verplaatsbaar. Het is alleen dat ik in een erg oud huis woon waar de vloeren alles behalve waterpas zijn.
Ik wil het zaakje w?l demontabel maken zodat ze in mijn ruimte verplaatst kan worden. Ik heb een behoorlijke ruimte tot mijn beschikking maar wil klein beginnen.

Bedankt voor de tips en raad. Ik zal erover nadenken.

Groet,
Rob

Hi Rob,

Wonen in een wat ouder huis is leuk en het heeft ook de door jou genoemde nadelen. Ik herken dat en heb een oplossing gevonden die je in mijn draadje rond deze post...

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Dit is trouwens het uitzicht vanuit mijn lay-out ruimte:

Mooie stads muur van Maastricht  ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

is dat je achtertuin ???

gr John LC
groeten John LC

www.lostcreek.nl

De Pater Vinktoren!
Ha dan zien we hier je huis van de andere kant gezien ;)

Jeroen


ha.... mijn voordeur is nog n?t links te zien. En ja, het is inderdaad mijn achtertuin.