Fast tracks

Gestart door robboxxx, december 10, 2013, 07:25:11

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De kogel is door de kerk..... Ik heb een point forming tool en genoeg materiaal (pc ties & ties) voor ruim 20 wissels besteld bij fast tracks.

Rail bestel ik in Luxemburg.

Ik ga dus voor zelfbouw.

Mooi ben zeer benieuwd hoe alles word
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Goede keus heb ik ook gedaan maar maak nu de wissels met alleen de sjablonen die je op hun site kunt downloaden.

JohnT

Tsja,  die fast track had je natuurlijk ook via Pit Karges kunnen bestellen, hij is nl. ook verkoper voor deze markt.
En aangezien de BTW in Luxemburg maar 15% is en minder invoer/kosten hoeft te betalen zou het  gunstiger geweest zijn voor je.

Groet,
Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.

Tja... dan moet ie dat op zijn site vermelden. Ik heb contact met hem gehad en ga daar wel de rail bestellen.

Uhhhhhh, waar ergens in Luxemburg?
Hans, liefhebber On30 + H0

Zal het wel helemaal mis hebben maar ik neem iemand die zo'n verschrikkelijk slechte website heeft commercieel niet serieus, of je doet iets goed of doe het niet.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ja. Ook de communicatie liep niet geheel vlekkeloos.

Pit is bevlogen en erg serieus.
Ik ken hem al jaren via de Fremo.
Zijn zaak is nog in opbouw naast zijn gewone werk.
Overigens stond hij ook in Rodgau met zijn HOn3

Groet,
Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.

Precies..... aardige gast en correct. Ik zie hem af en toe, zal 'm attenderen op deze feiten. Heb niet het idee dat het onwil is, maar zijn bereikbaarheid is idd niet geweldig.

Ben overigens overtuigd dat hij het beste voor heeft met zijn klanten. Maar vergeet niet dat dit soort gasten er ook gewoon een baan naast hebben en dit erbij doen als extra.

Dat snap ik allemaal wel. Ook ik doe een boel naast mijn normale baan en ook daar laat ik wel eens een steek vallen, alle begrip daarvoor dus.

Maar als zelfs niet de kleinste verwijzing op de website staat....... hoe summier ook... Ik ben geen helderziende.

Ik vroeg hem naar Micro engeneering N schaal materiaal en kreeg een H0 prijslijst, en dat na een herinnering te moeten hebben gestuurd. Een bepaald product bestond volgens hem niet, terwijl ik zo het ME bestelnummer van hun website kan noemen. Het is ook verkrijgbaar via Walthers en andere bronnen. Maar volgens hem bestaat dat gewoon niet.......

Maar goed.

Ik bestel binnenkort wat code 55 rail bij hem.

Eens kijken hoe dat gaat.

Tja daarom zei ik ook dat ik hem Commercieel niet serieus neem , over hem persoonlijk kan ik geen enkele mening hebben , ken hem niet en heb nog geen contact met hem gehad.

Maar ook ik ben al een paar maal naar zijn website geweest en heb aan de hand van die website geconcludeerd dat hij niets voor mij heeft, wat Rob zegt , wij zijn geen helderzienden. Als je zijn website bekijkt denk je dat hij niets heeft in N-ormaal schaal.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Maar bij fast tracks loopt ook niet alles op rolletjes..... Ik heb bericht gekregen dat mijn tool in back-order staat. Door een of andere reden liggen ze achter met productie en moet ik rekenen op 6-8 weken eer ik aan de beurt ben. Tel daar nog een week of 4-6 met de post en het is lente....... tegen die tijd zal Atlas ons waarschijnlijk doodsmijten met hun wissels....... Argh.........

Citaat van: robboxxx op december 11, 2013, 16:34:29
Maar bij fast tracks loopt ook niet alles op rolletjes..... Ik heb bericht gekregen dat mijn tool in back-order staat. Door een of andere reden liggen ze achter met productie en moet ik rekenen op 6-8 weken eer ik aan de beurt ben. Tel daar nog een week of 4-6 met de post en het is lente....... tegen die tijd zal Atlas ons waarschijnlijk doodsmijten met hun wissels....... Argh.........

Wet van Murphy, maar ik denk dat je uiteindelijk een heleboel eer van je werk zult krijgen als je handgemaakte wissels hebt.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: robboxxx op december 11, 2013, 16:34:29
Maar bij fast tracks loopt ook niet alles op rolletjes..... Ik heb bericht gekregen dat mijn tool in back-order staat. Door een of andere reden liggen ze achter met productie en moet ik rekenen op 6-8 weken eer ik aan de beurt ben. Tel daar nog een week of 4-6 met de post en het is lente....... tegen die tijd zal Atlas ons waarschijnlijk doodsmijten met hun wissels....... Argh.........

Probeer is een wissel te maken met ??n van hun sjablonen en wat losse rails, misschien lukt het en kun je de mal anuleren.

JohnT