Waarschuwing, nieuwe dienst bij Ebay

Gestart door Janbouli, december 02, 2013, 12:08:55

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Creditcard is tegenwoordig niet meer nodig John, alleen je bankrekening is zat.
Jeroen


Ik heb ??n vervelende ervaring met e-bay en pay-pal. Ik had iets via ebay bij een Engelse shop besteld en betaald met Pay-pal (56 pond). Die meneer bleef maar zeuren dat ik moest betalen, terwijl ik dat had gedaan. Na wat heen en weer ge-mail had ik er genoeg van en heb ik hem gesommeerd te leveren. Dat wilde hij niet. Sterker nog; hij had bij ebay een klacht tegen mij ingediend en mij als onbetrouwbaar gemarkeerd. Toen ben ik maar even bij hem langs gegaan waarna na enig aandringen mij het product alsnog werd overhandigd.

Ebay had in de tussentijd geconcludeerd dat ik betaald had en dus betrouwbaar was. En de handelaar opgedragen te leveren. Dat deed ie nogmaals. Als genoegdoening kreeg ik het bedrag teruggestort. Ik had dus mijn product (2x) plus mijn geld terug.

mij hoor je dus niet klagen.

Citaat van: Nuffield10/60 op december 02, 2013, 19:03:54
Creditcard is tegenwoordig niet meer nodig John, alleen je bankrekening is zat.

Nou nog makkelijker

John LC
groeten John LC

www.lostcreek.nl

kleine kanttekening voor pay pall is dat hun een slechtere koers hanteren voor de dollar/euro dan mijn CC
kan bij grote bedragen wel wat schelen.
groot nadeel van pay pall merk je pas als je zelf iets verkoopt en er word met pay pall betaald,
pay pall houd een paar procent voor zich zelf C:-)
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Citaat van: moonlicht op december 02, 2013, 20:57:44
groot nadeel van pay pall merk je pas als je zelf iets verkoopt en er word met pay pall betaald,
pay pall houd een paar procent voor zich zelf C:-)
Cor

Of... Als je van te voren de voorwaarden leest.  ;)
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

klopt ,maar hoeveel mensen zouden het helemaal lezen?
ik denk weinig :o
komt ook omdat de meeste mensen het gebruiken om te kopen, en niet om te verkopen.

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Ehm...ik wel dus, en die paar procenten is de tweezijdige garantie best wel waard. Vooral met verkopen naar het buitenland..

Inderdaad Martin, daarom verkoop ik ook alleen via PayPal, zelfs binnen Nederland....
Jeroen

Ik doe niets meer op Ebay zonder Paypal, en ook voor andere web aankopen gebruik ik het liefst PP , tenzij in Nederland dan vindik Ideal wel makkelijk.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Overigens heeft hij nu aangeboden dat ik met PP rechtreeks bij hem betaal en hij stuurt het dan direct op, scheelt zomaar even 120 dollar, met een beetje pech gaat daar wel nog de BTW en invoerrechten vanaf en scheelt het me maar 50 dollar.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Toen ik begon met pay pall was het me meteen duidelijk dat er kosten aan zaten. Da's logisch want die lui moeten ook eten, nietwaar? Aangezien het indertijd d? hit was en iedereen het begon te gebruiken, wist ik dat het wel mee zou vallen. En dat was ook zo.

Ik kijk idd ook eerst of de verkoper pay pal doet.

Ik heb een paar keer iets met creditcard gekocht in Engeland maar dat is wat meer gedoe dan pay pal. Je krijg de afrekening soms meer dan een maand later en dan is je budget alweer weg aan iets anders. Bij pay pal is het meteen afgeboekt dus je weet waar je aan toe bent.