Mijn wisselmotoren

Gestart door JohnT, november 22, 2013, 09:44:12

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.


Ziet er goed uit ,moet ik ook maar eens testen op mijn baan ziet er veelbelovend uit .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi realistisch, John.
Hans, liefhebber On30 + H0

november 22, 2013, 13:25:40 #3 Last Edit: november 22, 2013, 13:27:13 by JohnT
Citaat van: ger deguelle op november 22, 2013, 09:51:23
Ziet er goed uit ,moet ik ook maar eens testen op mijn baan ziet er veelbelovend uit .

Werkt wel makkelijk zo scheelt een hoop knopjes en draden trekkerij.

Bekijk wel goed welke decoder je neemt. Deze bevalt mij omdat het in Nederland te verkrijgen is en het Nederlands fabrikaat is geen gedoe met eventueel terugsturen bij defecten. En omdat ik toch alleen maar digitaal rij op mijn baan. Met deze kun je namelijk de wissels alleen digitaal bedienen. Wil je de wissels ook handmatig met een knopje kunnen bedienen dan is de Esu decoder een betere keuze.

JohnT

Citaat van: JohnT op november 22, 2013, 13:25:40
... Wil je de wissels ook handmatig met een knopje kunnen bedienen dan is de Esu decoder een betere keuze.

En misschien ook een aardige oplossing zijn de Digitrax decoders (i.s.m. Tortoises), dan kun je digitaal bedienen en - als je ook met de hand wilt bedienen - instellen of dat met 1 of met 2 drukknoppen moet gebeuren.

Onder handbediening verzorgen ze ook de terugkoppeling naar mijn programma TrainController. Als ik met de hand een wissel omzet zie ik ze op het scherm ook veranderen. De ESU's doen dat zover ik weet niet.

HTH,

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop


De decoder doet dat John, instelbaar.
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop