Bachmann EZ command dynamics

Gestart door ger deguelle, oktober 31, 2013, 15:37:12

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hoi allemaal.

Ik heb een vraag over de Bachmann EZ command dynamics ik gebruik deze nu ook maar omdat mijn zo groot is heb ik af en toe geen verbinding met de ontvanger .
Nu wil ik nog zoon ding kopen op marktplaats dat ik er twee heb , maar nu is mijn vraag kan dat b.v als ik nog zoon kast ophang en ook weer aansluit op het spoor krijg ik dan problemen ?
Zo kan ik dan in de twee gangen van mijn baan zoon kast ophangen en denk dat ik dan beter ontvangst heb en niet steets om de baan hoef te rennen als het fout gaat .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Wat voor draadloos systeem is het Ger?
Infra rood of hoogfrequent? zendertje dus.

Ton
Erare humanum est

Ger je hebt alleen een 2e ontvanger nodig als ik me niet vergis.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op oktober 31, 2013, 18:35:09
Ger je hebt alleen een 2e ontvanger nodig als ik me niet vergis.

Ik kan hem kopen voor 83 euro met verzenden is wel compleet maar vind ik niet erg
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

zo'n ontvanger kost maar iets van 20,-, en je hebt niets aan de rest als je hem compleet koopt . Dan zou je nog beter de pro module erbij kunnen kopen.  Ik betwijfel ovcerigens of het aan het ontvangst ligt , heb je neiuwe batterijen geprobeerd in de bediening. Jou layout is namelijk niet zo groot zou makkelijk moeten werken.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op oktober 31, 2013, 19:04:31
zo'n ontvanger kost maar iets van 20,-, en je hebt niets aan de rest als je hem compleet koopt . Dan zou je nog beter de pro module erbij kunnen kopen.  Ik betwijfel ovcerigens of het aan het ontvangst ligt , heb je neiuwe batterijen geprobeerd in de bediening. Jou layout is namelijk niet zo groot zou makkelijk moeten werken.

Wat is een pro module ?
De batterij ligt het ook niet heb ik al gedaan ,en ik heb hem al bijna over al gehad en valt hier en daar uit vooral als ik om de berg heen moet
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Pro module is om er meer handhelds aan te verbinden en een extra ontvanger. Hangt de ontvanger aan het plafond in het midden van de kamer.  Het is een infra rood zender dus enigzins vrij zichtsveld tussen de zender en de ontvanger , moet in jou kamer geen probleem zijn als ie aan het plafond hangt .
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Bij infrarood moeten de zender en ontvanger elkaar kunnen zien. Kun je de ontvanger niet een andere plaats geven, aan het plafond? Ik weet van het Piko systeem dat deze een reikwijdte heeft van tien meter dat is toch een behoorlijke treinenkamer dan.

JohnT

Citaat van: Janbouli op oktober 31, 2013, 19:18:27
Pro module is om er meer handhelds aan te verbinden en een extra ontvanger. Hangt de ontvanger aan het plafond in het midden van de kamer.  Het is een infra rood zender dus enigzins vrij zichtsveld tussen de zender en de ontvanger , moet in jou kamer geen probleem zijn als ie aan het plafond hangt .

OK dat heb ik ook al een geprobeerd maar is niet wat ik verwacht van de verbinding ,en ik dat als ik nog zoon ding had en een bij het raam monteer en een aan de kant van de deur en ook nog de verbing bij de yard aansluit  een betere stroom toevoer aan de rails krijg
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Heb geen idee of je een 2e command center als booster gebruiken kunt.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op oktober 31, 2013, 19:29:58
Heb geen idee of je een 2e command center als booster gebruiken kunt.

Ja dat weet ik ook niet vind er namelijk inderdaad niks van op internet ,maar als ik dat zo allemaal van jullie lees is denk ik niet verstandig als ik zoon ding nog eens koop
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Je moet dan de stroomkringen scheiden denk ik. Verder zal het wel werken.

Maar waarom gissen, volgens mij is dit wat je wilt.

JohnT

Citaat van: JohnT op oktober 31, 2013, 19:36:45
Je moet dan de stroomkringen scheiden denk ik. Verder zal het wel werken.

Maar waarom gissen, volgens mij is dit wat je wilt.

JohnT

Ik ga die link van je John eens goed lezen in het weekend mijn Engels is niet zo goed .
En ik nog een proberen het op het plafon te plaatsen in het midden van de kamer ik hem namelijk de berg gedeelte de boven kant er af gehaald dat ik wat beter bereik  krijg en de kamer niet te donker is .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

De link van John gaat niet over de Dynamis.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op oktober 31, 2013, 20:06:59
De link van John gaat niet over de Dynamis.

Dat kon ik er net nog uithalen  ::) maar moet het eens lezen wat het precies in houd  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf