Even voorstellen

Gestart door American, augustus 02, 2013, 12:12:40

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ik ben Hans van der Heijden en ben 65 jaar.  De laatste 6 jaar ben ik zeer intensief bezig me On30.  Voorheen (15 jaar) was mijn merk Marklin.  Ik kwam in aanraking met On30 tijdens de Udense Modelspoordagen.  Ik zag daar 'n baantje van Leon van Grinsven, 'n Miner baantje.  Ik werd er direct door gepakt.  Mooi materiaal en je kunt op deze schaal heel veel zelf maken.  Mijn eerste module baan was Powhatan Mining Utah On30.  Dat waren 3 modules van 1 meter elk.  Daar heb ik met heel veel plezier aan gewerkt.  Daarna bouwde ik elk jaar 'n nieuwe baan (modules).  Ik ging er mee naar Rail.  Op die tentoonstelling werd dan mijn baantje verkocht en kon ik de volgende dag weer beginnen met 'n nieuwe.  Op dit moment ben ik bezig met Sewett's Mine en dat is mijn vierde baantje.  Dat wordt een Mine waar kolen gedolven wordt en door middel van 'n Orebin gestort wordt in Ore Cars en daarna afgevoerd.  Ik probeer alles zelf te maken, behalve de Loco's, maar die worden dan wel stevig onder handen genomen.  Ik hoop veel te leren via deze site van Amerikaans Spoor Forum.
Hans, liefhebber On30 + H0

Hi Hans,

Welkom en veel plezier op dit forum!

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Hoi Hans,

Welkom hier!

We hebben elkaar wel eens gesproken en het is hartstikke leuk je ook hier te zien ;) misschien een idee om de bouw van je nieuwe baantje te laten zien? Ik ben iig erg benieuwd!

Beste mensen,
Helemaal nieuw hier en ik weet nog niet zo precies hoe alles in zijn werk gaat.  Ik wil best wat foto's plaatsen op dit forum, maar hoe? 
Hans, liefhebber On30 + H0

augustus 02, 2013, 13:12:13 #4 Last Edit: augustus 02, 2013, 13:14:19 by Gerard Wassink
Dag Hans,

Daarvoor ga je naar de "Index" (zie het woord "Index" helemaal links in de grijze balk hierboven).

Je krijgt nu een lijst met allemaal zogeheten 'boards', zeg maar prikborden. Zoek nu even naar het board met de naam "Mijn Layout" en klik daar op.

Dan zit je "in" het board en kun je een nieuw, eigen 'topic' starten met behulp van een van de vier knoppen net boven de lijst met topics. Heel toepasselijk staat er "Nieuw topic" op...  :D

Als je dat hebt gedaan kun je je eigen onderwerp invoeren. Suggestie: neem hiervoor de naam van je baan met de schaal er achter tussen vierkante haken.  In jouw geval dus iets als: "Sewett's Mine [0n30]".

Dan tik je je eerste bericht in, bijvoorbeeld met een paar foto's van de status tot nu toe. Onder het vak voor de tekst van je bericht zie je een dikke plus (+) met de tekst "Bijlagen en andere opties". Klik daarop en je kunt aangeven welke foto's je wilt uploaden.

HTH,
Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Hee Hans, gelukt!!!

Welkom op dit forum.

Ton
Erare humanum est

Welkom!

Ik heb Powhatan destijds in de Railhobby gezien en was een van de redenen om van NL naar US over te stappen. Het baantje heeft me veel inspiratie geschonken. Benieuwd wat er nog meer gaat voorkomen. Zal vast wel mooi worden.  8)

Groet,
Paul

Hi Hans, welkom en hhuuu, laat eens wat fot's zien!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Welkom Hans
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hi Hans,

Leuk je te zien op dit forum, welkom

Gr John Lc
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Welkom Hans, en ja wij houden van foto's.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N



Citaat van: milocomarty op augustus 02, 2013, 18:32:36
Welkom Hans ! Toch niet de Mitropa Leon  ???

Nee nee Martin, een andere Leon.... v Grinsven ;)