Traagheid, fouten, witte pagina's

Gestart door Gerard Wassink, juni 17, 2013, 08:40:42

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Laatste dagen geen performance problemen meer aan deze kant!
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Woensdag 26 juni 13.48, de site ging weer op wit scherm.
En is nu traag.

Ton
Erare humanum est

Gaan we nu iedere keer als de site er een paar minuten uit ligt dit melden, van mij mag iemand anders de site overnemen , heb er geen zin meer in op deze manier.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

O neem me niet kwalijk! Jan.
Ik wist niet dat je kwaad werd , was alleen maar ter info!
Ik dacht , dat willen jullie wel weten, niet dus!!!
Ok , dan niet!
Zal het niet meer doen.

Ton ???
Erare humanum est

Jan, we bedoelen het goed..... er is duidelijke ergens een probleem. Kweet nie wat maar het is wel ergerlijk als je telkens naar een traag ladend forum zit te kijken. Als ik de oplossing wist zou ik het oplossen maar die heb ik niet.
We kunnen toch ook niet anders als iets melden? Wat wil je dan, dat we niks melden, langzaam weg lopen en zodoende de boel dood laten gaan? Daar zijn wij toch ook niet bij gebaat? Het kost ons ook tijd, vergeet dat niet.

Wil graag meehelpen het "probleem" op te lossen maar dat werkt alleen naar 2 kanten.

Ja , is al goed sorry Ton was niet persoonlijk bedoeld, die traagheid en een witte pagina hebben wellicht nog te maken met de herstelwerkzaamheden die ze aan het uitvoeren zijn. Het forum is nu iig weer op snelheid, John en ik maken regelmatig backups en onze host is vrij open over de problemen , problemen die bij een kleinere hosting bedrijf desastreus geweest zouden zijn.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

In dit geval is duidelijk vermeld wat de problemen zijn, wij als beheerders kunnen hier niets aan doen. Deze storm moeten wij even uitzitten als het na ??n twee weken nog zo is dan klopt het zeker niet en trekken wij weer aan de bel bij de provider.

Waarom zolang wachten? Omdat het hele gebeuren te maken heeft met cache bij de gebruiker en de provider, eer dat deze weer op orde is ben je een tijdje verder, tenminste zo heb ik het gelezen in berichten van de provider.

Verder blijven wij graag ge?nformeerd over nieuwe problemen want alleen zo kan de boel goed blijven draaien.

JohnT