Lake Fall Lumber co. ON3 "The beginning"

Gestart door Robin87, juni 15, 2013, 17:54:08

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hi Robin,

Echt mooi locje.
Kan je er een filmpje van maken
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Hallo Robin,

Mooi dat je de Fordson laat zien op het forum.
De Fordson is gebouwd uit een witmetalen kit
en al lang niet meer te koop.
Robin, heel veel plezier er mee!!
Groet Johan.
Seven Trees.

@John,

nooit gedaan, zou op zich wel kunnen met mijn mobiel. Die heeft kwaliteit genoeg denk ik, maar ik moet dan zeker een kanaal aanmaken op you-tube???
Grtz Robin.

Citaat van: Robin87 op februari 01, 2014, 16:18:17
@John,

nooit gedaan, zou op zich wel kunnen met mijn mobiel. Die heeft kwaliteit genoeg denk ik, maar ik moet dan zeker een kanaal aanmaken op you-tube???

Inderdaad even aanmelden op youtube dan kan je er een filmpje opzetten.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Hartstikke leuk karretje Robin.
Veel plezier ermee!
Inderdaad, filmpie zou leuk zijn!
Hans, liefhebber On30 + H0

Ziet er goed uit zeg, zou willen dat ik zoiets zou kunnen, maar moet nog even wachten hier met knutselen.

Mooi ding Robin  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik heb een filmpje gemaakt, bij deze  :) ;)

Fordson On3
Grtz Robin.

Oeps!
2 Mooie Loco's naast elkaar.
Top jongen!
Die kleine is hartstikke gaaf zeg.
Hans, liefhebber On30 + H0

Echt te gek ding, en het rijd ook nog  ;D
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

februari 09, 2014, 20:17:20 #100 Last Edit: februari 09, 2014, 20:19:46 by Robin87
Vandaag even met mijn loc verder gegaan nadat ik mijn nieuwe tijdelijke hobbyruimte had ingericht.
Ik had de loc aan het rijden maar het zinde me niet, hij liep te stroef naar mijn mening, er liep ergens iets aan. Daar had ik al een heel tijdje mee zitten prutsen en zoeken en was er nog niet helemaal uit wat het nu eigenlijk moest zijn.

Toen wou ik vorige week daar mee verder gaan en  met de soundcam bezig gaan en zag ik dat er een asje afgebroken was aan 1 van de achterwielen waar normaal de stangen aanzitten. Nu hier een tijd over nagedacht te hebben en met John LC ook wat overlegt, heeft John uiteindelijk en paar kleine asjes voor mij gedraaid.

De wielen er af gehaald, oude stomp en de as van het andere achterwiel er afgehaald en deze op dezelfde plek doorgeboord. Toen de nieuwe asjes erin en de wielen weer op de as geschoven. (wel even direct weer exact op de goede maat gezet met een NMRA Gage)

Toen heb ik en malletje gemaakt voor het quarteren van de wielen en daarna heb ik dit dus gedaan. (ff gecheckt weer met de Gage)
Alles weer netjes in elkaar gezet en op de rails gezet.  Hij loopt eeeeeerg mooi nu, veel beter dus daar onderweg zat wel ergens het probleem......

De draadstangetjes hal ik er af als ik zeker weet dat hij goed loopt ;)
Grtz Robin.

hi Robin,

Mooi dat het gelukt is. Heb je er nog een filmpje van hoe hij nu loopt ??
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Voor de ge?nteresseerden ga ik morgen even proberen een mooi filmpje te maken, komt goed John  ;)
Grtz Robin.


Bij deze....

http://youtu.be/k_oROBvs_bA

Ik heb het idee dat hij nog iets wringt op een aandrijfstang die ging er ook al moeilijk op.
Das dus nog een aandachtspuntje....


Grtz Robin.