Even voorstellen!

Gestart door Robin87, april 10, 2013, 22:33:46

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

april 12, 2013, 21:30:07 #15 Last Edit: april 16, 2013, 18:48:05 by Robin87
Hallo en bedankt voor het welkom!! lijkt me erg gezellig hier.

Het was niet mijn intentie om het plan door jullie te laten maken natuurlijk maar ik zat gewoon een beetje vast, zoveel info overal te krijgen....en dan bang dat je t niet goed doet. Maar ik heb een paar leuke linkjes gekregen...mijn dank hiervoor :D En nu dus maar weer om de tekentafel, zal even kijken of ik wat kladjes hierop kan krijgen, Ga proberen me een beetje aan regels te houden enz...

Citaat van: usronald op april 11, 2013, 09:08:56

Heb je wat foto's van je voormalige N-baantjes, wel benieuwd naar. Verder is je uitgangspunt voor een nieuwe US baan behoorlijk (Maat, multilevel) dus ik zou wel oppassen je daar niet op stuk te bijten. 450 x 70 is ook in N al een hele kluif om klaar te krijgen.

Kon ze zo nog niet vinden Ronald, weet zeker dat er nog wel wat op een schijf staat van vroegah ;) dus zet ze er op als ik ze vind.
Maar ja dat snap ik hoor, mn laatste baan was een grote tafel met schaduwstation van 2,5m bij 1,7m(zwitserland, nu helemaal gek van US spul), zeker ook een hele kluif geweest pfff..
Daarom was mijn intentie nu om eerst dus een deel te maken, dit word dus ook een beetje het deel waar het meest valt te beleven, de rest van de schappen worden minder diep en een mooie lange hoofdlijn die overal door slingert zeg maar.

Citaat van: Nuffield10/60 op april 11, 2013, 22:46:01
Citaat van: Gerard Wassink op april 11, 2013, 22:40:27
Jep, zoek maar eens even op Lamberts Point...

Gerard

Kun je meteen beginnen met wagons te verzamelen.... ;D

Dankje Gerard, erg indrukwekkend zo zeg....
Haha, denk ook mn plankie iets dieper maken ;D maareh heb nog een zooi US spul, maar daar ben ik een deel van aan het verkopen, wil iets meer kwaliteit en detail ;)


Citaat van: wimmc op april 11, 2013, 21:19:14
Wij (SusaN en ik) wonen overigens in Doetinchem. En jij?

Ben woonachtig in Groenlo, toch redelijk om de hoek kom bijna dagelijks in of langs Doetinchem :)

Grt Robin.
Grtz Robin.