Voorstellen

Gestart door H.Figge, april 03, 2013, 15:29:56

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

april 03, 2013, 15:29:56 Last Edit: april 03, 2013, 15:32:11 by H.Figge
Hallo, ik ben Henk Figge sedert 1999 gepensioeneerd.Sinds 1977 passie voor de Americain Railroad,dit naar aanleiding van een bezoek aan de dogisterij van F.Jansen aan de Maashaven in Rotterdam.Hier het eerste abonnement van Modelrailroader en de eerste loks gekocht.Een geweldig adres.Totverkort geen mogelijkheid gehad om iets optebouwen.In de tussentijd wel van schaal verandert n.l. van HO naar N.  veel materieel en locs gekocht. Ik heb nu na een verhuizing de ruimte gekregen om een baan optezetten.Het wordt een layout met Denver-RioGrande in N. Hierdoor heb ik een aantal Locs w.o. 2 Veranda's van UP ,2 SD-60M diesels en een PA1 ook van UP in de verkoop.Tot nu heb ik veel loks en rollend materieel bij AAT in Kaarst Duitsland gekocht en rail en Woodland bij Meijer&Blessing in R'dam.Ik weet niet of er veel zaken in Nederland zijn die Amerikaans materieel verkopen,misschien kan iemand mij een hint geven.
Af en toe ga ik naar de USA( bezoek broer) en neem ik wat mee.

Mvrgr.
Henk Figge

Hoi Henk welkom op het forum weer iemand in N dat vind ik mooi word steets meer hier ;) kwa kopen denk ik dat je volgens mij via je broer in america kunt doen maar dat is mijn mening ,hier in Nederland heb je niet veel waar je americaans kunt kopen .

Gr. Ger deguelle
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Welkom Henk!

Harlaar in badhoevedorp heeft wel het een en ander. Online is er ook een hoop mogelijk (let wel op verzend-en invoerkosten).

Gideon

Welkom Henk
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn



Van harte welkom Henk, veel plezier hier.

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Welkom Henk, wat Ger zei , je broer in America of rechtstreeks uit America , zelfs met invoerrechten en verzendkosten en BTW altijd goedkoper dan NL en vooral veel meer keuze. Zet je die locs hier op de site te koop?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Nogmaals welkom Henk.
Veel plezier hier!
Jeroen

Welkom Henk, uit Rozenburg.

Ton
Erare humanum est

Bedankt voor alle welkoms.
Janbouli ik heb een aantal loks op deze site staan bij advertenties.
Ik moet alleen de advertentie aanpassen daar ik afgelopen week een aantal loks verkocht heb,en zover het er nu uitziet ben ik
in deze maand en komende de rest van mijn spullen ook kwijt.Ik heb inmiddels een aantal loks w.o. EMD F3A+B plus rijtuigen bij Caboose Hobbies in Denver besteld,een stuk voordeliger dan hier,daar moet wel bij vermelden dat het naar mijn broer in de USA wordt verzonden.In september hoop ik hem te bezoeken.

Welkom Henk


In Gouda zit H&H    http://www.henhmodelbouw.nl/
Huub heeft ook veel Amerikaans spul.

groeten John LC

www.lostcreek.nl

Henk, dan zet je er een antwoord onder in de trend van: "Verkocht, topic kan weg"  ;)

Hoi,

Welkom op het forum. Handig hoor, een broer in de USA. Als hij het als gift naar jou stuurt hoef je volgens mij helemaal geen invoerrechten enz. te betalen.

Groetjes, Wim.

Citaat van: wimmc op april 11, 2013, 21:27:39
Hoi,

Welkom op het forum. Handig hoor, een broer in de USA. Als hij het als gift naar jou stuurt hoef je volgens mij helemaal geen invoerrechten enz. te betalen.

Groetjes, Wim.

Was dat maar waar, het is dat Henk het zelf mee neemt uit de VS dan mag het behoorlijk wat meer zijn dan met de post , maar ook een gift ( dacht boven de 45 ) moet gewoon  voor betaald worden.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N