Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

En dan latjes snijden neem ik aan?
En random op plakken?

Ton
Erare humanum est

Yep, ik wel Chuck doet het latje voor latje  ::)

Railroad masochisme!!!
Overfloating is also a trade!

Ton
Erare humanum est

Mooie techniek, denk ook de beste op deze schaal. Mja als je Chuck kan evenaren dan kun je zeggen dat je wel kan bouwen toch....super prestaties die hij laat zien. jij ook hoor btw haha ;)
Grtz Robin.

Echt mooi , Martin. Kunnen we nog wat van leren.

Gr John LC
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Zo vanavond eindelijk 's wat tijd weer te bouwen. Het uitblijven van betaling door een klant maakte het noodzakelijk wat meer werk voor anderen te doen om toch een zekere cash flow te hebben. Vanavond maar 's het laatste bakkie in elkaar gespijkerd. Beetje meer lengte vanuit de fiddle, een 2,4 meter enkel spoor.
Bakkie met de brug en deze komen niet in m'n thuisbaan te staan maar worden puur voor shows gebouwd. Eventueel in het TM 0n30 gebeuren  ;) Morgenavond nog wat houtbouw en dan styrodur fun !! Yep geen roofmate maar de groene BasF meuk....






Vanavond maar weer 's wat aan 't knoeien met de laatste module, komt nog wel een overgangsbakkie bij, beetje lopen prutsen met de landschaps vorm. Wil graag een houten wt stabielere buitenrand, daarna maar 's aan 't stapelen met styrodur..







Ga 't wel redden denk ik om deze bakkies af te hebben voor de gras demo op Eurospoor  ;)..

Dus dit is voor tentoonstellingen , wanneer krijgen we hem dan ergens te zien?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hi Martin,
Lekker bezig.
Lopen jouw treinen gewoon door jouw bedrijf?
Geen last van stof of zo?
Het is natuurlijk wel gaaf met zoveel ruimte natuurlijk!
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: Janbouli op september 04, 2013, 23:53:23
Dus dit is voor tentoonstellingen , wanneer krijgen we hem dan ergens te zien?

Grasdemo's op Eurospoor, en volledig op OntraX....denk ik  ::) as't klaar is  ;)

Citaat van: American op september 05, 2013, 00:01:53
Hi Martin,
Lekker bezig.
Lopen jouw treinen gewoon door jouw bedrijf?
Geen last van stof of zo?
Het is natuurlijk wel gaaf met zoveel ruimte natuurlijk!

Nope, zet er alleen af en toe zo'n ding op, rij bijna niet....geloof in maart voor het laatst op de zolder om een lastige curve te testen.. :o

Zo vandaag 's wat lol met styrodur en effe de eerste contouren voor het landschap opgezet..
Eerste shotje door de tunnel vanaf de fiddle...











Heb aardig wat relatief vlakke stukkies voor een mooie lading grasjes, struikies, bomen en andere groenmeuk...
Zie het echt al voor me, zo'n forney die door de groenmeuk naar een zooi houten planken rijdt  ;)

Beloofd weer mooi te worden, zou mooi zijn met berken aan weerskanten van de rails (blijft het doorzichtig) met het hoge gras en wat struiken er tussen.

JohnT

Het zoet er weer veel belovend uit  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Lol met styrodur, zagen, stapelen snijden en hakken  ;D






En vegen....... ::) :)
Mooi hoor Martin!
Vond dat dikke styrodur altijd wat lastig snijden, of doe je het met zon warme draad dingetje....
Grtz Robin.