Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Zo, met een bouwstop in den pruis maar 's met m'n eigen meuk aan het knoeien. Beetje rail en wat laagies MDF voor het deck. Klein menneke d'rop voor de afmeting  ;)








Gelukkig , ik dacht waar blijft ie met zn eigen layout.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Effe een klein dipje  ;) of eigenlijk te weinig tijd.. :'(

Wouw meer weet ik ff niet  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Wilde je eerst GEEN stokjes gebruiken!?
Jeetje!!!

Ton
Erare humanum est


Weer een beetje verder, een van de bakkies van de zolder gehaald en aan de werf geknoopt...










Word een flinke jongen tov de rest van de baan.
Trouwens, dooie boel hier op het forum de laatste tijd...........
Collectieve dip, of zo?

Ton
Erare humanum est

Ziet er weer indrukwekkend uit benieuwd hoe verder word .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mmm yep, een flinke, staat er in de andere ruimte ook nog een in de planning  ;)
En een dip heb ik niet echt, kom soms met 6 dagen werken in de week wat tijd te kort, nog een aantal weken en dan is het voetbal seizoen ook weer voorbij. Scheelt ook weer  ;)

Thnx Ger !

Netjes hoor, moet een flinke klus zijn geweest, al die "paaltjes" maken

Citaat van: dutchbuilder op mei 05, 2013, 14:26:10

Trouwens, dooie boel hier op het forum de laatste tijd...........
Collectieve dip, of zo?


Dat is het weer  ;) Ik zal eens een update plaatsen  ;D

Groet,
Paul

mei 05, 2013, 23:09:09 #86 Last Edit: mei 05, 2013, 23:25:49 by milocomarty
Neuh hoor Paul, gaat aardige op die grote bak van een zaagmachine, alleen uitkijken voor je vingers  ;)

Zo lekkere bak knoeiwerk vandaag, alle punten van de wissels voorzien van touwtje en op hun plek gedrukt, verder de ruwbouw van de laatste module klaar gemaakt..



klein inhammetje aan de achterzijde van de bakken gecreeerd, paar paaltjes her en der en een bootje, maakt het in mijn ogen omdat het nauwelijks te zien is een interessant punt..



Effe wat gebouwtjes neergepleurt om een beetje een gevoel te krijgen wat er verder moet gebeuren..





En ben wel gelukkig met het feit dat ik ongeveer een 4 / 5 passagierscoaches achter de 4-6-0 kan hangen, heb een kleine 1.3 meter tussen de wissels ..





Martin ziet er goed uit
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Weinig zin in het knoeien met draadjes ben ik maar 's wat aan de kademuren begonnen. Strippies limbafineer en basswood...