Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Ziet er heel fraai uit! Zijn dit polletjes die op zo'n matje zitten, die je verhandelt?
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Super gedaan
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Thanks !!

Joop, dit zijn wat nieuwigheden die als het mee zit in december op de markt komen. Laat altijd eerst wat modelbouwers dingen testen, zoals ik zelf dan ook doe. Graspolletjes op een kunststof vel met onkruid of bloemetjes.effe met een plamuurmes van het vel wippen en plakken maar..

Citaat van: milocomarty op oktober 30, 2016, 13:52:13
Thanks !!

Joop, dit zijn wat nieuwigheden die als het mee zit in december op de markt komen. Laat altijd eerst wat modelbouwers dingen testen, zoals ik zelf dan ook doe. Graspolletjes op een kunststof vel met onkruid of bloemetjes.effe met een plamuurmes van het vel wippen en plakken maar..

Ik heb nog steeds een hoop lol van die test polletjes.

Ton
Erare humanum est

ziet er goed uit
inderdaad , een kunst om de bloemen er netjes op te krijgen

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Martin, duidelijk! Ziet er goed uit.
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Thanks !


Zo met nog 3 weken te gaan, zitten we op dit tijdsstip in de bar op de veerboot, op weg naar de Warley show in Birmingham wil ik nog wat details aanbrengen, figuurtjes schilderen en meer weathering aanbrengen op een aantal gebouwen. Vandaag maar eens aan het kloten geweest met diverse meerpalen...










http://www.thewarleyshow.co.uk/index.html

je gaat dus naar de andere kant van het grote water, netjes

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Yup, en daarna nog 2 in 2017 en 1 in 2018 en dan is het passé met deze..


Show Topper wordt het :D Veel plezier alvast daar in het Britse! Zag dat er in totaal 4 0n30 banen komen te staan.
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Heb ik weer, vrijdagavond druk met af monteren, foute lade zijwanden..klant maar eens geappt en doorgeschoven naar ergens in de loop van de week.
Kwam best aardig uit want ik was me toch een partij brak en grieperig op zaterdag en vandaag..Wat ga je dan doen, maar weer eens wat met de hobby bezig want stil zitten en ziek in mijn nest liggen is niet zo mijn ding. En op deze wijze pak ik toch een beetje mijn rust

Deze zondag maar eens wat zitten knoeien met een lading paaltjes die nog langs de werf moeten komen.  Aardige lading in elkaar gefrot en geschilderd cq gespoten. Tussendoor een plaat of 17 al geschoten om er een een fijne stap voor stap beschrijving van te maken..

van dit..



naar dit in een dag...



en nog een zooitje meer..


Looking good, beterschap Martin.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N