Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jammer genoeg paste de 3de koffer net niet.. ::)

Citaat van: milocomarty op februari 11, 2016, 02:15:59
Jammer genoeg paste de 3de koffer net niet.. ::)

Aha , 3 gitaren.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Yup, een Gretsch 6120 , Epiphone Joe Pass (japans) en een gemodificeerde chinese Squier telecaster met USA texas specials als elementen..

Het heeft toch wel z'n voordelen zo'n groot diorama van 240 x 70 cm aan het voeteneinde van je bed, geeft je aardig de mogelijkheid wat fijne plaatjes te schieten van het rollend materiaal waar je aan werkt in een wat natuurlijke omgeving.Laatste plaat is wat minder, die is gemaakt met m'n iPhone, maar laat zien met wat ik fotografeer. Wel gezien dat ik her en der nog wat moet bijstellen in de camera instellingen.










Leuke fotospullen Martin .
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Erg makkelijk ook en eigenlijk niet zo heel prijzig als je het goed bekijkt. Heb dat bij VidaXL vandaan, set met 2 softboxen, zitten 4 105W daglichtlampen in is 119,95

Citaat van: milocomarty op februari 12, 2016, 00:18:19
Het heeft toch wel z'n voordelen zo'n groot diorama van 240 x 70 cm aan het voeteneinde van je bed,
Ook een nadeel. Al het mooie werk komt (nog) sneller onder het stof te zitten. Heb de vingeroefeningen stilletjes gevolgd en het resultaat mag er wezen (Y)
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Echt niet, stond voor de tijd in mijn werkplaats stof te happen, orkaan windkracht 11 en een regenbui doet wonderen  ;)

Oftewel 11 bar perslucht en een spuitfles met alcohol / water

Dan is het eerste gedeelte van mijn reactie overbodig ;D
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Citaat van: milocomarty op februari 12, 2016, 00:30:25
Erg makkelijk ook en eigenlijk niet zo heel prijzig als je het goed bekijkt. Heb dat bij VidaXL vandaan, set met 2 softboxen, zitten 4 105W daglichtlampen in is 119,95

107,99 , tot zondag , bestellen maar denk ik. Dank je
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: milocomarty op februari 12, 2016, 00:30:25
Erg makkelijk ook en eigenlijk niet zo heel prijzig als je het goed bekijkt. Heb dat bij VidaXL vandaan, set met 2 softboxen, zitten 4 105W daglichtlampen in is 119,95

Niet duur, mooie bak licht.

JohnT

Mooie foto shoot. Echt een geweldig sfeertje.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Heel mooi Martin
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

schitterende plaatjes
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Ik voel een publicatie aankomen met dit soort mooie kiekjes.
BTW die crude spillage op die derde tank doet het erg goed.

Ton
Erare humanum est