Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Netjes....
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Thanks !!

Mock up time, moest nog wat grote gaten vullen, en nog een maand of twee te gaan naar de volgende shows. Houdt me dus lekker van de straat..








ziet er indrukwekkend uit Martin
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dat wordt een interessant gezicht zo.

Thanks !

Beetje schuiven en nog eens wat schuiven met de mock-ups op dit deel van de werf, aardig content nu met hoe de daklijnen lopen Toch grappig om te zien hoe een basis idee in de loop van het jaar veranderd.Ben aardig tevreden met wat doorkijken, wel een aantal alleen te doen met de camera..dus maar eens starten met bekleden van de mock-ups.....












Heel mooie beelden
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi gedaan, ziet er goed uit. Leuke doorkijkjes :)
Het gebouwtje met de stenen kopgevels en de houten zijwanden vind ik wel wat hebben, kom het niet vaak tegen maar ziet er goed uit eens wat anders toch?
Grtz Robin.

Leuk die doorkijken zo. Mooie compositie.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Hoi Marty.

Mooie foto s zo van alles.
Schuiven met de modellen is volgens mij de beste methode om te bepalen waar je iets wil plaatsen, als er niet meer geschoven wordt, staat het naar je zin en kun je de boel afmaken.
Zo werkt het voor mij tenminste het beste.
Waar ga je naar toe met de baan, zodat we het weer in het echt kunnen bekijken ?

Groeten van René.

Smalspoormodelbouwdagen Valkenburg laatste weekend van september, 2,3 en 4 oktober Leipzig en 10 en 11 Ramma Sedan..

Ziet er lekker vol uit Martin, leuk!

2 Vraagjes. Waar heb je die pallets vandaan? Bekleed je de panden met 4 mm strookjes fineer, zoals je eerder deed of gebruik je wat anders? Ziet er namelijk erg strak uit.
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Welk Valkenburg is dat Martin?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Fineer op foamboard as usual...pallets zijn deels eigenbouw deels Rusty Stumps..

Valkenburg NH Jan..

Hi Martin, met al die pallets (trouwens mooie, natuurlijk getrouw zootje) misschien ook nog een ouderwerts forklift in elkaar knutselen...

Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn