Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Merci !
Plaatjes geschoten tijdens Rijswijk waren goed K....teveel blauw in die dingen..thuis maar eens een set upje gemaakt, lampies en paraplutjes..lading fotos, zit er een vlekkie in en kan zo snel niet ontdekken waar...tussendoor maar eens wat letters met het handje op een muur gekalkt...






Zo dan, en toen was er licht. Mooie fotostudio zo. De eerste foto geeft ook mooi het geheel weer van de module.

JohnT


Martin,

ik ben zwaar onder de indruk van je rots kust en heb met bewondering gekeken naar hoe je die gemaakt hebt en naar aanleiding daarvan heb ik twee vraagjes. Je hebt verschillende lijmen gebruikt voor het lijmen van het schuimrubber en welke bevalt het beste ?? En kun wil je uit de doeken doen hoe je de rotsen op kleur hebt gebracht ??

Jeffrey

Moet ik effe diep graven, wat was het ook al weer, montage kit en hete lijm ? Hete lijm werkt het snelst...

En het blijft maar groeien, bijna klaar met de zooi rond het kreeften restaurant...












Dat ziet er mooi uit.....
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Je cre?ert een mooi sfeertje zo, Martin (Y) :D
Groeten Joop, machinist Lelystad.



mijn mond viel open super Martin
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi bootje, het heeft karakter
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Merci !

Zat al te twijfelen en dacht Bart als waterrat zal wel her en der commentaar leveren...pffffffffff gelukkig nog niet...opletten met het tuigage dan maar  ;)

Heeft wel iets weg van zo'n vissersbootje uit de Wicked Tuna tv serie.

Gaaf.

Ton
Erare humanum est


Hi Martin, Het gaat meer om het karakter wat de boot uitstraald dan het detail. En dat er nog een "potdeksel", berghoutsgang, fender bandjes, reddingsboei, mast met visgerei, netten trommel, winches, motor uitlaat, machine kamer roefje, radio antenne en radio peilraam, boordlichten, slingerruiten, etc op gezet moet worden, dat weet je zelf ook wel ;)



Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn