Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gerard:
want bij die club kom ik niet meer
Wil je er iets over kwijt.
Ik kijk ook regelmatig op BNLS en sommige items houd ik wel bij.
Op Eurospoor hebben verschillende leden ook modules aan elkaar gekoppeld en met 'n mooi resultaat hoor!
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: American op oktober 25, 2014, 13:28:26
Gerard:
want bij die club kom ik niet meer
Wil je er iets over kwijt.

Nee.
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Dat ligt achter Gerard ;)

Ik kom er wel, post er nog steeds en onder de nieuwere bestuursleden loopt alles gewoon weer een stuk beter. De BNLS baan, waar Martin en ikzelf veel voorwerk in hebben zitten is het bewijs dat er weer leven in de club zit en potentie in het gezamenlijke initiatief :)

Wat een verschil een half jaartje Grassmaster Martin kan maken. Nou nog de rest van de baan  ;)

Was leuk jullie weer te ontmoeten Martin en John
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Thanks Jan !

Na 3 weken baantje inpakken en uitpakken, al was het naar Leuven maar 2 modules, ben ik blij da'k weer wat kan gaan bouwen. Tunnel module ingepakt laten staan, die kan er voor het eerst wel mee door. De draaischijf bak erbij gezet en nu maar eens langzaam wat groen details gaan aanbrengen, en de verdere details uiteraard....










Die loc loods heeft wel een interieur nodig Martin , als dit mogelijk is in HO



Moet dat zeker kunnen in O

En als ik de ramen en deuren zo zie , had dit wel het voorbeeld van jou loods kunnen zijn.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Ja Jan mooi zo?n loods van binnen.
Hans, liefhebber On30 + H0

Peco 0n30 schijf, met het handje...

Interieur volgt..

Denk dat het wel on-topic is om wat van mijn foto's van Mara Harbor hier te plaatsen.



















3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Heel mooi Jan.
Wat voor 'n camera heb jij?
Hans, liefhebber On30 + H0

Simpele Fuji S2980 , niet zo groot als een spiegelreflex, geen extra lenzen nodig en vooral goede macro voor zo'n goedkoop cameraatje.



Mijn vorige , ook een Fuji heb ik aan Paul hier van het forum gegeven.

Heb wel eens naar een spiegelreflex gekeken, maar om veel betere foto's te maken zal ik dan veel meer geld uit moeten geven en de hele tijd met een statief rond moeten lopen.

Oh ja , ik gebruik zo goed als nooit een flitser om modelspoorfoto's te maken, scheelt soms in de scherpte maar de kleuren zijn meestal wel zoals ik ze in het echt gezien heb.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Zitten een paar fijne plaatjes tussen Jan, die met de spiegelingen in het water staan me wel aan..

Citaat van: milocomarty op november 05, 2014, 01:19:32
Zitten een paar fijne plaatjes tussen Jan, die met de spiegelingen in het water staan me wel aan..

Dank je Martin , is ook niet zo moeilijk om leuke foto's te maken van zo'n baan.  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Je ziet wel, het hoeft niet altijd duur te zijn!
Ik heb mijn spiegelreflex, afgelopen voorjaar, ook ingeruild voor 'n Canon Cool Pix.
En deze camera bevalt mij uitstekend.
Lekker klein en compact en uitstekende foto's.
Hans, liefhebber On30 + H0