Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.



Zo, zit nog steeds met m'n kop in de bomen. Vandaag een stelletje afgebouwd met 12, 6 en 2mm vezels als extra takkies en de 1mm als naaldjes. Tussendoor wat kleur uit de knikkerbus met camouflageverf...















Bouw je d'r 15 pleur je d'r 11 in die hoek en je vindt ze niet weer.... ::)

Paar platen meer..











Starting to shape up the way I like it, massive scenery and small trains...

De foto's zien er weer gelikt uit Martin.

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30


Dank u !

Maar een catalogus vullen ga ik niet doen John, niet met bomen...qua tijd is het een duur product. Zo'n 40cm naaldboom kost een 2 tot 3 uur, zou ie 140 euri moeten gaan kosten  ::)

Wat 'n verschil met Ontraxs!!!
Dat was toen nog 'n "kale" baan.
Heel mooi hoor!
Hans, liefhebber On30 + H0

mooi man, wat ga je met de achtergrond doen  ;)
groeten John LC

www.lostcreek.nl


Citaat van: milocomarty op september 07, 2014, 12:02:26
Dank u !

Maar een catalogus vullen ga ik niet doen John, niet met bomen...qua tijd is het een duur product. Zo'n 40cm naaldboom kost een 2 tot 3 uur, zou ie 140 euri moeten gaan kosten  ::)

Goh , ik had toch timmerman moeten worden  >:D >:D >:D
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Vandaag nog eens een 30 boompies en struiken afgebouwd. Heb geen idee waar die zooi allemaalblijft. De teller staat nu op pakweg 60 grote bomen en voor de restben ik de tel kwijt  ::) Paar plaatjes van de voortgang......









Zo nog effe een bijna totaalplaatje van de twee bakken en wat  bonus plaatjes..Nog effe wat boompies en zooi bouwen en dan kunnen ze in de opslag...






Prachtig Martin, de afwisseling doet het voor mij.  BTW , hoe heet jou Flickr account ?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N