Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Laatste tijd aardig wat vragen over de hoogten etc, of er een figuurtje bij kon. Bij deze met een schaal 0 figuur..en een doosje van m'n eigen 20/30 mm struikies die ertussen zijn geplakt...












Hee, de vader van muts, wat leuk!

Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Nee Gerard , dat is Hendrik Jan de tuinman!

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op augustus 17, 2014, 21:06:10
Nee Gerard , dat is Hendrik Jan de tuinman!

:)
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop


Die eerste foto ... Ik zou daar ook graag onder een boom zitten.

Lekker, zomers sfeertje.

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Echt mooi gelukt, prima sfeertje  :)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Toppie!
Hans, liefhebber On30 + H0

Zo maar weer eens wat voortgangs plaatjes, ook een halve luchtfoto ondanks dat Joey zegt dat je dat niet moet doen  ;)
Zo zagen de modules eruit vlak voor OntraX....



En zover zijn ze nu.....











Ook nog wat detail plaatjes geschoten, maar die komen laterzzzzzzzzzzzzzzz..

Ik vond die halve luchtfoto juist wel mooi. Wat ik minder vind is dat het licht is in de tunnel.
De foto's die naar de tunnel toe zijn genomen, laten duidelijk de opening achter in de tunnel zien.
En dat bederft nou net het plaatje.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Martin, het is weer verschrikkelijk....

Verschrikkelijk mooi wel te verstaan. Wat ben je toch een scenery kunstenaar! Respect...

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Thanks !!

Ach ja Poul, soms zie je licht aan het eind van een tunnel, ze gaan niet allemaal door grote berg massieven..

http://www.forgottenoh.com/moonville.html

Daarnaast staan hier 2 van de 6 bakken opgesteld waaraan ik werk, dit is niet voor een tentoonstelling of een vaste opstelling..

Ja zeker Martin, die bestaan. Maar dan zijn ze meestal niet zo kort als waarop het op jouw foto's lijkt en dat ten opzichte van de grootte van de berg die gesuggereerd wordt. Zo komt het tenminste bij mij over. Maar misschien dat iemand anders het weer anders ziet.

Mvg, Poul.

Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Mooi Martin, precies zoals ik mij modelbouw, want zo zie ik de modelspoorhobby voorstel. Het streven een mogelijke werkelijkheid na te bootsen.

JohnT