Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Zeer sfeer volle plaatjes!
Hans, liefhebber On30 + H0

Ik kan iedere keer wel weer zeggen dat het mooi is maar dan val ik in herhalingen.
Bij deze , Martin, een hele bos veren.....daar zal je het voorlopig mee moeten doen.

Ton
Erare humanum est


gaat er mooi uitzien zo met dat groen.
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Thnx Cor !

Op dit moment aan het werk met van die grote buggers die ze bomen noemen, heb er aardig wat nodig. Zo aan het kijken en tellen geweest zullen het zo'n 30 tot 40 naaldbomen worden en een aantal loofbomen van een onbestendig soort. Gemiddeld tussen de 2 a 3 uur voor dit formaat boompies  en dan nog tussen de 120 en 150 struikies en andere groen meuk. Ben bang dat deze module aan het eind van de maand nog nie af is  ;)







Op de plaatjes alleen nog maar de stammen, staan er 15 en d'r moet minstens het dubbele bij komen. Daarnaast een beginnetje gemaakt met 2 loofboompies van 38 en 42cm hoogte....




Heel wat werk zo met die bomen Martin. Maar het kleed er wel lekker door aan. Mooi sfeertje wekt dat op.
Dat draad wat je voor die bomen gebruikt, bestel je dat ergens via internet? Of is dat ergens gewoon te koop, in een hobbywinkel op zo?

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Moeten de modules aan het eind van de maand dan al af zijn Martin?
Hans, liefhebber On30 + H0

Koop de draden bij m'n bloemist, die neemt ze voor me mee van de veiling. Per doos van 2 KG..

Nee Hans, heb wel effe de tijd nog....tot september ofzo...

Citaat van: milocomarty op april 19, 2014, 00:52:59
Thnx Cor !

Op dit moment aan het werk met van die grote buggers die ze bomen noemen, heb er aardig wat nodig. Zo aan het kijken en tellen geweest zullen het zo'n 30 tot 40 naaldbomen worden en een aantal loofbomen van een onbestendig soort. Gemiddeld tussen de 2 a 3 uur voor dit formaat boompies  en dan nog tussen de 120 en 150 struikies en andere groen meuk. Ben bang dat deze module aan het eind van de maand nog nie af is  ;)


Hee Martin volgens mij begin jij wat te vergeten....Het is hobby en geen werk!
Komt het niet af , sowhat! je hoeft er niet van te vreten!

Ton
Erare humanum est

Nee hoor Ton, heb er nog steeds lol in  ;)

Citaat van: Narrowon op april 19, 2014, 06:25:00
Heel wat werk zo met die bomen Martin. Maar het kleed er wel lekker door aan. Mooi sfeertje wekt dat op.
Dat draad wat je voor die bomen gebruikt, bestel je dat ergens via internet? Of is dat ergens gewoon te koop, in een hobbywinkel op zo?

Mvg, Poul.

Hi poul,

Had deze links naar draden gevonden als je ze bij je locale bloemenboer niet kan vinden.

grote dozen    http://www.goedkoop-bloemschikken.nl/57046-draad-krammen-etc

kleinere verpakkingen http://www.bloemschikwinkel.nl/draad-diversen/gelakt-bloemendraad.html#
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Bedankt John. Goed om dat als alternatief achter de hand te hebben.

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Boompies, boompies en nog meer boompies.... ::)


Kijk maar uit dat je door de bomen het bos niet meer ziet! ;D

Ton
Erare humanum est