nieuw

Gestart door ericvw, januari 23, 2013, 00:14:04

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hoi ik ben Eric uit de buurt van Eindhoven. Ik heb van mijn pa een 0 schaal locomotief gekregen een all natione line 4-6-2 pacific, alleen deze moet nog gebouwd worden daar ben ik nu mee bezig. Daarna een baan bouwen en uitbereiden

welkom Eric.
Ton
Erare humanum est

Ook goeie dag  ;) Zal Bart leuk vinden nog een spoor nullert  ;D

Welkom op het forum hier en veel plezier gewenst met de hobby .

Mvg ger
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Welkom Eric
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Welkom Eric, veel plezier met de hobby en hou ons vooral op de hoogte van je progressie. Vragen  worden met alle plezier zo goed mogelijk beantwoord.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hi Martin, Ik verwelkom elke schaal  :). Maar als je eenmaal gewend bent aan O 2-rail wil je niets anders meer  ;)

Eric, ik heb gegoogled op de Pacific maar er zijn nogal wat uitvoeringen. Heb je een plaatje van het model, zoals het moet worden??
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Welkom Eric en veel leesplezier hier!
Jeroen

bedankt voor het welkom. Ik ben er nog niet uit welke uitvoering het moet worden eerst maar een de puzzel oplossen van het model het is een koperen model van ongeveer 40 jaar oud de fabrikant bestaat ook al niet meer en de beschrijving is erg sumier. Daarbij komt dat mijn vader er 35 jaar geleden aan begonnen is en een fout heeft gemaakt in het frame waardoor de het drijfwerk niet mooi loopt dus dat het eerste probleem wat ik op moet lossen.

groet Eric

foto's.....  ;D
Jeroen

hier wat fotos, zoals jullie zien heb ik nog wat te doen

Veelbelovend, Eric

Zou je de fotos in het vervolg net even kleiner kunnen maken, 1200px breed , zou geweldig zijn.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Dat was iets voor mij met dat geduld wat ik in mij had  ;) ;D  maar benieuwd hoe het word
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ook van mij welkom, dat ziet er uit als een leuk project.  :)

Groet,
Paul