Janbouli's Home Layout The Kannewton & CC

Gestart door Janbouli, mei 08, 2012, 22:29:31

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Ik ben zeer benieuwd hoe dat er uit gaat zien Jan we moeten nog eens afspreken denk ik .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op januari 01, 2021, 13:42:40
Ik ben zeer benieuwd hoe dat er uit gaat zien Jan we moeten nog eens afspreken denk ik .

Lijkt me een goed plan Ger.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

ik hoor het wel wanneer het je eens uitkomt .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Nou eergisteren maar eens begonnen aan de helix die de 2 lagen van de layout moet verbinden en die de 2 yards er aan moet koppelen.

Het wordt een ovalix met 8 stukken van een octagon en 2 rechte stukken per omwenteling , een omwenteling is 260 cm en gaat 6,5 cm omhoog met een radius van 16 inch , wat in N-schaal genoeg moet zijn , misschien zelfs voor mijn Big Boy en Challenger. Stijging in totaal 45cm met  2,5%.
















3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

mooi Jan dat je ook weer verder gaat met je baan ik ben benieuwd hoe je BigBoy er naar boven gaat , is dat de ruimte waar je eerst je tafel had staan .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Nou Jan, dat wordt flink puffen voor die Big Boy. 2,5% is niet niks, en dan nog in een bocht, maar het moet wel gaan lukken denk ik. Je hebt vast nog wel een 'helper' klaar staan.
En anders flink zand strooien hè. :laugh:
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.

Als ie niet omhoog komt is het niet heel erg . Dit is bij de ingang/deur van 1 van de kamers Ger.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

mooi stukje huisvlijt

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Beetje verder gekomen met mijn Helix , gaat niet zo snel omdat je maar een laag per keer kunt doen.

Eerste omwenteling begonnen.



Spoor klaar om met acryl kit te bevestigen.



2e omwenteling met melkflessen als gewichten terwijl de kit droogt.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Het leuke van zo'n helix is, dat je trein zich suf rijdt terwijl hij geen meter vooruit komt. :laugh:
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.

Citaat van: Frits op januari 18, 2021, 07:15:32
Het leuke van zo'n helix is, dat je trein zich suf rijdt terwijl hij geen meter vooruit komt. :laugh:

Waarschijnlijk zal ik hem ook helemaal niet zoveel gebruiken, maar ik vind het leuk om zulke dingen te bouwen, dus waarom niet  :laugh:
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Het houd je van de straat en uit de kroeg, niet?
En je moet toch wat tijdens deze ophokplicht.

Ton
Erare humanum est

ziet er al goed uit Jan .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Citaat van: JohnT op januari 20, 2021, 19:14:39
Citaat van: ger deguelle op januari 20, 2021, 18:11:44
ziet er al goed uit Jan .


Ik zie niks?


JohnT

Welke browser gebruik je John en hoe staat je security ingesteld , de foto's komen rechtstreeks van mijn website , kun je ze daar wel zien http://janbouli.com/?p=helix.html
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N