Monster Modelworks 3 Story Starter Kit

Gestart door Janbouli, april 28, 2020, 23:34:57

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gebouwtje gisteren en vandaag afgemaakt.



























3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N




























3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Zeer goed gedaan Jan.
Heel mooi geworden, de kleuren zijn ook goed.

Hans, liefhebber On30 + H0

Dank je Hans , vind de muren zelf goed gelukt , jammer dat Monster Modelworks niet meer bestaat, maar ik heb ook een paar platen van die stenen muren, dus er komen ook nog wat scratchbuilds aan.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Weer een mooi gebouw, de bakstenen zien er zeer goed uit.


Voor die platen, misschien verstandig om er een siliconemal van te maken dan heb je onbeperkt voorraad.


JohnT


Citaat van: JohnT op mei 08, 2020, 09:27:28
Weer een mooi gebouw, de bakstenen zien er zeer goed uit.


Voor die platen, misschien verstandig om er een siliconemal van te maken dan heb je onbeperkt voorraad.


JohnT

Die platen zijn van lasercut zacht hout John en die groeven zijn zo fijn , denk niet dat dat met siliconen of een ander materiaal gaat lukken.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Denk het wel als ik een mal van siliconen maak en er zit per ongeluk een haar op dan zie ik die terug in de mal. De kunst is om de siliconen langzaam met een dun straatje in de mal te laten lopen zodat het spul de tijd krijgt om zich te voegen zeg maar.


JohnT

mei 08, 2020, 20:16:55 #22 Last Edit: mei 08, 2020, 20:20:04 by Janbouli
John , die vezels van dat hout zullen zich toch hechten aan het siliconen. Dit hout blijft absorberen, als ik met een spuitbus primer aanbreng dan kan ik 10x een lichte laag aanbrengen , zie je er bijna niets van en , de volgende 5 lagen absorbeert het ook weer gewoon.

Bovendien heb ik er niets aan ,mocht het al lukken ,  wat ik dan als afgietsels kan maken zal dan toch in kunststof of gips of iets gegoten worden , dan heeft het toch niet de eigenschappen van dat zachte houtvezel wat dit materiaal juist zo uniek maakt voor die stenen muren.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Citaat van: JohnT op mei 09, 2020, 10:02:22
Het was een idee.


Succes met het bouwen.


JohnT

Is ook fijn dat er meegedacht wordt, maar om deze muurplaten zelf te maken zal ik echt een lasercutter moten hebben.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N