Even voorstellen: Rody

Gestart door Rody v. G., februari 20, 2020, 19:00:05

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hallo, ik ben Rody, 28 jaar, woon in Amsterdam. Toen ik een jaar of 12 was kocht mijn vader (met wie ik de hobby deel en voornamelijk Zwitsers smalspoor verzamelt) een Trix Big Boy en sindsdien is het USA-virus aardig aangeslagen. De voorkeur ligt met name bij de Union Pacific in de transition era. Ondertussen probeer ik alles van de ontwikkeling van "normale" stoomlocs uit de jaren '20 tot Big Boys, gasturbines en dergelijke loc's te verzamelen in H0 om zo een chronologisch overzicht in de vitrine te krijgen.

Toen bekend werd dat de Big Boy 4014 weer levend zou worden hebben mijn vader en ik afgesproken naar de USA af te reizen als het moment daar was. Dit hebben we in mei 2019 dan ook gedaan. Hiervan heb ik redelijk was video materiaal op YouTube gezet:



Aangezien we in de buurt waren hebben we hierbij een rondtrip gemaakt langs o.a. Durango & Silverton, Cumbres & Toltec, Georgetown Loop, enz. Hiervan zal ik in de toekomst nog materiaal op YouTube zetten als ik tijd heb om te editen.

Ik kijk al een tijdje mee op het forum (bedankt voor alle bijdragen! :wink:) en als ik ooit begin aan een USA-baan zal ik daar zeker over posten!




Dat zal een mooie reis geweest zijn. Welkom op het forum, veel plezier en succes met het ontwikkelen van je droombaan.


JohnT

Howdy, Rody!

Welkom hier, veel lees plezier.

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Welkom Rody .
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Welkom op dit forum Rody.
Wat een beest van een machine is die big boy toch.

Ton
Erare humanum est

Welkom hier op het forum .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf