Even voorstellen...

Gestart door The_Masterer, januari 22, 2020, 15:46:18

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

januari 22, 2020, 15:46:18 Last Edit: januari 22, 2020, 20:54:40 by The_Masterer
Via deze weg zal ik mij even voorstellen. The Masterer, in het dagelijks leven luisterend naar Daan. In mijn jeugd met H0 spul een baan gehad en sinds ik uit huis ben, nu een twintig jaar verder, nog wat uit die tijd in een doos op zolder. Aan een nieuwe baan ben ik sindsdien nog niet concreet begonnen. Het is vooral gebleven bij bedenken wat het moet gaan worden.

Afgelopen oktober heb ik voor een kameraad wat onderzoek gedaan naar een modeltrein die qua schaal bij zijn kerstdorp zou kunnen passen. Daardoor heb ik On30 ontdekt en ben gecharmeerd geraakt van deze smalspoor variant. Om een beeld te krijgen van de schaal ben ik begonnen om zelf uit karton een huisje in elkaar te plakken. Het zelf in elkaar flansen van allerhande gebouwen en wagons spreekt mij erg aan. Tijdens het doorploegen van het internet kwam ik hier terecht en ik heb al behoorlijk wat fraais van hoge kwaliteit gezien.

Afgelopen weekend het eerste rollende materiaal aangeschaft. Een leuke Forney, een 2-6-0 met tender en een drietal wagons van Bachmann.


hoi Daan
welkom hier
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden


Zeer van harte welkom Daan.
Veel plezier met je hobby On30.
Hans, liefhebber On30 + H0

Hoi Daan , welkom bij dit forum.
Ik vind het leuk dat er weer een 0n30 broeder bij is.
We zijn niet met zoveel in dit kikkerlandje.

Ton
Erare humanum est

Welkom Daan .
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Welkom Daan
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn