Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Citaat van: JohnT op september 22, 2013, 15:36:51
Dank je Ger, nog wel een vraagje wat gebruik je voor de steldraden?

JohnT

Een draad wat naar de wissel gaat is 1 mm van een vliegenmepper van action ,en de trek duw stang is 2 mm ijzer draad van Conrad .
Ik hoop dat je dat bedoeld  John
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hoi allemaal .

Heb hem maar eens onder de baan gedaan ging best makkelijk op die wissel heb daar al met jan veel op zitten testen maar dat ging best snel  ;)
http://youtu.be/KmTq-B_VaEE
Ging alleen  moeilijk met de telefoon en bedienen van de wissel .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Volgens mij gaat hij "heen en weer"  ;). Dat ziet er goed uit. Mooi succes.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Kun je geen fietswielspaken gebruiken als trekstang?
Of zij die te kort.

Ton
Erare humanum est

Hi Ger,
Grote klasse!!!
Simpel en zooooooooo effectief.
Dit kan iedereen zo namaken tenzij er geen patent op zit natuurlijk!
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: dutchbuilder op september 22, 2013, 22:18:29
Kun je geen fietswielspaken gebruiken als trekstang?
Of zij die te kort.

Ton

Die zijn te kort op bepaalde plekken
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op september 22, 2013, 16:02:53
Citaat van: JohnT op september 22, 2013, 15:36:51
Dank je Ger, nog wel een vraagje wat gebruik je voor de steldraden?

JohnT

Een draad wat naar de wissel gaat is 1 mm van een vliegenmepper van action ,en de trek duw stang is 2 mm ijzer draad van Conrad .
Ik hoop dat je dat bedoeld  John

Yep, bedankt.

JohnT

Denk dat jullie wel gezien hebben dat ik de handleiding onder weetjes gezet heb , slotje er op daar leek mij het beste , wat vinden jullie daar van. Of moet ik het open laten en als het dreigt off-topic te gaan bepaalde posts weghalen?  Ik haal overigens deze vraag en de antwoorden over een dag of 2-3 ook weer weg  om niet Ger zijn draadje te vervuilen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op september 23, 2013, 10:25:13
Denk dat jullie wel gezien hebben dat ik de handleiding onder weetjes gezet heb , slotje er op daar leek mij het beste , wat vinden jullie daar van. Of moet ik het open laten en als het dreigt off-topic te gaan bepaalde posts weghalen?  Ik haal overigens deze vraag en de antwoorden over een dag of 2-3 ook weer weg  om niet Ger zijn draadje te vervuilen.

heb het gezien jan ,en slotje denk het wel dat het duidelijk is zo  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: Janbouli op september 23, 2013, 10:25:13
Denk dat jullie wel gezien hebben dat ik de handleiding onder weetjes gezet heb , slotje er op daar leek mij het beste , wat vinden jullie daar van. Of moet ik het open laten en als het dreigt off-topic te gaan bepaalde posts weghalen?  Ik haal overigens deze vraag en de antwoorden over een dag of 2-3 ook weer weg  om niet Ger zijn draadje te vervuilen.

Wij hebben sinds een paar weken ook een categorie weetjes & handleidingen lijkt mij handig om deze dingen bij elkaar te houden, die categorie zit al op slot en vraagd geen extra maatregelen.

JohnT

Oeps , had dat niet meer in de gaten omdat het onder Website staat, zal het daar naar toe verhuizen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op september 24, 2013, 19:27:17
Oeps , had dat niet meer in de gaten omdat het onder Website staat, zal het daar naar toe verhuizen.

Ja een soort index naar die artikeltjes.

De link heb ik al geplaatst maar dat zie je vanzelf.

JohnT

Hoi allemaal .

Naar een tijd bouwen is mijn eerste houten kit klaar  ,nu een plaats zoeken denk bij de grote brug .



Ik weet nu dat ik bij de volgende kit op moet letten met bouwen ,scherpe mesjes goede lijm ,maar ik mag niet klagen  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Nice!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Ziet er meer dan goed uit Ger, en ja scherpe mesjes is een vereiste, Ik gebruik gemiddeld 2 nieuwe mesjes per kit, koop ze in een doosje van 100.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N