Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Citaat van: Nuffield10/60 op mei 10, 2013, 20:45:00
Ger leg eens uit waarom je de buitenbaan analoog zou laten? Ik zie geen voordeel om dit geen DCC voeding te geven?

Ten eerste omdat ik ook nog een deel analog materiaal heb .
Ten tweede omdat ik dan ook alle stroom weer moet gaan veranderen wand dat is voor het grootste gedeelte  zo aangesloten met twee bochten en die heb ik nu niet meer .
Dus dan moet  alles weer gaan omgooien  wat + is moet dan - worden .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hoi allemaal.

Heb de baan nu rond aangesloten ,heb toch maar 2 wissels er tussen gedaan denk wel dat ik nu veel werk weer heb voor de stroom aan te passen .
Heb nu eigenlijk een rondje liggen en niet zo als voorheen een hondenknook .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Snap eigenlijk niet dat je bedrading nu niet klopt, je hebt toch als je in het midden staat altijd het ene aan de binnenkant en het andere aan de buitenkant?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op mei 11, 2013, 16:24:38
Snap eigenlijk niet dat je bedrading nu niet klopt, je hebt toch als je in het midden staat altijd het ene aan de binnenkant en het andere aan de buitenkant?

Ik heb het al opgelost met de stroom Jan ik heb gewoon de buiten baan aan gepast kwa bedrading rood is nu zwart en zwart is nu rood .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hoi allemaal.

Ik heb vandaag nog eens wat gedaan aan de baan ik heb het gedeelte wat er uit kan genomen met stroom voorzien test gereden of het goed is ,en toen heb ik de rails met de dremmel doorgezaagd .
En tot mijn wonder hij doet en nog  ;D toen heb ik op het hoofdspoor toch nog 2 wissels er bij gedaan dat de treinen hier kunnen veranderen van spoor ,ik heb het gedaan omdat bij de eerste test  de trein wel kon veranderen van spoor maar als de trein weer terug naar het buiten spoor  moest dan moest ik hem in de achter uit doen daarom 2 wissels er bij .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger als je de wissels wat verder uit elkaar doet heb je meteen een stuk waar treinen elkaar kunnen passeren.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hoi allemaal .

Ik heb niet veel gedaan maar vandaag de eerste goede test rit gedaan op de hoofdbaan , hierfilmpje er van .
http://m.youtube.com/watch?v=gAoVnnZ5z5A&feature=plcp
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Link doet het bij mij niet.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Nee ook niet , maar weet nu wat het is , linkt naar de youtube voor mobiel , als je dan op desktop klikt krijg je jouw video.

Hierzo Ger Deguelle
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op mei 20, 2013, 20:48:41
Nee ook niet , maar weet nu wat het is , linkt naar de youtube voor mobiel , als je dan op desktop klikt krijg je jouw video.

Hierzo Ger Deguelle


Thx Jan
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi man , mijn complimenten, ziet er geweldig uit zo.

Ton
Erare humanum est

Pluim! Mooie rijlengte zo!

Bart
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

erg gaaf hoor  ger
ga zo door het is toch geen buiten weer

gr rien 

Citaat van: rien op mei 24, 2013, 22:15:06
erg gaaf hoor  ger
ga zo door het is toch geen buiten weer

gr rien

Hoi Rien door mijn nieuwe baan ben ik druk met het werk waar ik me voor 200% in zet ,voor een vaste baan te krijgen .
Dus de treinbaan staat ff op een zij spoor ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf