Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Citaat van: Nuffield10/60 op maart 07, 2013, 18:02:32
Zo dan... Leuke levertijd  :(


Als iets niet op voorraad is bij een Walthers dealer moet je even kijken op de Walthers site. Als het daar unknown staat of met een latere datum en/of niet leverbaar heeft het weinig zin toch bij de onder dealers te bestellen... simpelweg omdat het niet gaat komen. Daar kunen xij als dealers niets aan doen. Je moet echt zelf even kijken of iets te leveren is, en anders sta je gewoon in backorder of het komt nooit ;)

@ Ronald dat was het eerste gebouw wat ik bestelde voor mijn baan en toen was ik nog net hier mee bezich maar nu weet ik beter  ;)

Heb een bocht neer gelegd bij de mijn en de rails langs de ravijn ,en de rails naar de mijn toe voor te kijken hoe ik uit kom maar voor mij mag het zo wel .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dat word hem wel Ger.
alleen zit er nog een knikje in de hoofdlijn naast het gebouw in de eerste foto.

Ton
Erare humanum est

Dat ziet er netjes uit! Als je nog een wissel of twee over heb zou ik een aantal opstel sporen leggen paralel aan het hoofdspoor. Dan kun je wat waarloos materiaal kwijt.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Ger, ik zou ook de overgang tussen die twee planken opvullen en gelijk maken. Dan krijg je straks geen problemen met de rails. Het beste zou sowieso zijn om de rails op een isolatiebed te leggen...
Jeroen


Hoi allemaal .

Door behoorlijk wat frustratie met de wissels heb ik maar een bergje gemaakt voor mijn gedachten ff op wat anders te zetten .
Hij is ruw opgezet als die goed droog is doe ik hem verder afwerken .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Frustratie therapie met gips!
Heerlijk!
Dan krijg je het beste resultaat!

Ton
Erare humanum est

Goed gedaan Ger , ff de gedachten ergens anders bij.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Weer wat gips therapie gedaan nu ff  goed laten drogen .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi hoor! Leuke manier om de frustraties kwijt te raken :-)
Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles


ger je gaat weer als een sspeer he
gaaf man
morgen kleuren????

gr rien

Aldoende leert men, ik vind deze er nu al beter uit zien dan de vorige, en nu die oranje/zand kleur goed krijgen Ger.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op maart 12, 2013, 23:37:40
Aldoende leert men, ik vind deze er nu al beter uit zien dan de vorige, en nu die oranje/zand kleur goed krijgen Ger.

Eerst inwassen met zwaar verdunde oker en dan verdund bruin voor de oxide aanbrengen.
Vooral niet te veel verf gebruiken.
Gebruik maken van het absorberend vermogen van de gips.
Daarna accentueren met verdunde oostindische inkt.

Ton
Erare humanum est