Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Hoi allemaal .

Naar  wat denk werk ben ik weer op de kamer aan de gang gegaan het raam wer waar de 2 taal bergen komen heb ik staan .
Heb meteen ook het gedeelte van colorado river het ruwe werk al gedaan het spoor komt op eenhoogte van 1 meter 45  ,heb er meteen ook rekening mee gehouden met commentaar van de vorige berg dat ik geen afrond heb en onder in de afrond een snelstromend rivier .
En de berg word nu een dikke 10 cm breder dat ik een iets Gr. Bocht kan neerleggen .
[/url]
De deur moet ik nog goed schoonmaken ,en helaas moet ik een nieuwe berg maken maar hier houw ik ook rekening mee met het goede kritiek van de vorige dat ik niet weer die fout maak .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Citaat van: JohnT op maart 06, 2013, 15:40:10
Als je toch goed bezig wilt zijn, verf dan ook eerst de achtergrond ;-)

JohnT

Ja dat doe ik zeker ,ik wilde het eigenlijk doen als ik de berg er in heb als die nog niet op kleur is dan hoef ik niet op te letten dat ik knoei
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hi Ger,

Zo dat is een mooie hoogte voor een baan.

Maak niet de\zelfde fout als de verleden keer om van die dikke planken en platen op je baan te maken.
volgens mij is 8 mm multiplex dik genoeg.
Dan heb je ook geen last met het aansluiten van de stroomdraden.
Maak nu eerst je baan helemaal rijdend voordat je met de scennery gaat beginnen. Dan kan je er makkelijk bij en eventueel nog wat wijzigingen aanbrengen.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Citaat van: johnlostcreek op maart 06, 2013, 17:07:12
Hi Ger,

Zo dat is een mooie hoogte voor een baan.

Maak niet de\zelfde fout als de verleden keer om van die dikke planken en platen op je baan te maken.
volgens mij is 8 mm multiplex dik genoeg.
Dan heb je ook geen last met het aansluiten van de stroomdraden.
Maak nu eerst je baan helemaal rijdend voordat je met de scennery gaat beginnen. Dan kan je er makkelijk bij en eventueel nog wat wijzigingen aanbrengen.

De berg gebruik ik dit hout omdat ik dat nog had staan waar de wissel's allemaal ga ik inderdaad dunner hout voor nemen .
Wand in de berg komt bijna niks van wissel's alleen bij de mijn aan de ander kant komen 3 wissel's
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

goed bezig zie ik
hier weer goed weer nu nog 23.6 gr in de schaduw
ga zo door ger

gr rien mazarron

Ik ben eens iets verder gegaan met het berg gedeelte hier voor heb ik iets dekker hout gebruikt ivm de berg .



Links komt een berg met een rivier onder in het ravijn en rechts komt een mijn met achter door rechts een brug over een ravijn .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

mooie lijn zo , mooi hout ook.
Om je zelf geen overload te geven hou het railplan in eerste instantie simpel met opties op uitbreiden.
Richt je in eerste instantie op de hoofdlijn.
Dan hou je overzicht en zie je al snel een bevredigend resultaat.
Bij die vorige baan wilde je te veel te snel.
En dan zie je door de bomen het bos niet meer!
Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op maart 07, 2013, 14:14:27
mooie lijn zo , mooi hout ook.
Om je zelf geen overload te geven hou het railplan in eerste instantie simpel met opties op uitbreiden.
Richt je in eerste instantie op de hoofdlijn.
Dan hou je overzicht en zie je al snel een bevredigend resultaat.
Bij die vorige baan wilde je te veel te snel.
En dan zie je door de bomen het bos niet meer!
Ton

hoi ton ik probeer de zelfde baan terug te krijgen wat ik eerste had alleen de bochten worden ongeveer 10 cm breeder en hier en daar word die wat smaller de baan maar ik heb hem weer zo goed als klaar in mijn hoofd .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zo naar bijna 6 maanden heb ik mijn gebouw ontvangen van r en d 

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Zo dan... Leuke levertijd  :(
Wel een leuke basis voor je mijn!
Jeroen

en ger nog iets kunnen doen vandaag ????
we zijn benieuwt

gr rien
nu buiten hier nog 20 gr

Hoi allemaal .

@ Rien heb gister aan de bouw van de mijn gewerkt ,dit omdat ik dan weet hoe ver de sporen uit elkaar liggen .
Is een mooie kit voor in elkaar te zetten ,nu doe ik hem nog mat grijz spuiten en dan wat verouderen .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf