Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Citaat van: milocomarty op maart 04, 2013, 23:13:48
Ger, misschien een idee om in modules / segmenten te bouwen, zou je zo een stuk kunnen integreren in je baan, koppelen met die van Jan en dan samen hup naar tentoonstellingen  ;)

Dat gaat helaas niet wij hebben alle twee andere rails ik heb peco code 55 en Jan heeft atlas .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Hoi allemaal.

Ik heb een paar vragen :
1 : ik mijn baan op borsthoogte maken ongeveer 1 mtr 12 is dat te hoog?
2: de bochten wil ik ruimer neer leggen voor in de hand met big boy te rijden wat raden jullie mij aan ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

1. Doen, zelfs nog hoger! Bij Fremo rijden we naar volle tevredenheid met een bovenkant-rails-hoogte van 130cm
2. Doen! Hoe wijder hoe beter!

Succes,
Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Zo de treinkamer is weer zoals een paparazzo maanden geleden een Gr. Puinhoop maar we kunnen weer aan de slag  :-\



Nu kunnen we 72 lengtes schoonmaken en 34 wissels pfff
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

WAUW! Jonge!!!

Wat een moed om de boel zo rigoureus te slopen...

Menigeen zou blijven aanmodderen denk ik.

Succes kerel!

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Zo Ger, flink bezig geweest. Nu een kwestie van goede bakken maken met latten en 8 mm bovenkant.
groeten John LC

www.lostcreek.nl


maart 05, 2013, 17:02:19 #383 Last Edit: maart 05, 2013, 17:06:59 by Nuffield10/60
Ik vind het ook jammer dat je zo rigoureus alles gesloopt hebt... Maar dat is jouw keuze. Succes met bouwen! :D
Jeroen

Hi Ger, 2e keer beter en mooier. Je hebt al een heleboel ervaring erbij hoe het moet dus het kan alleen vooruit gaan. Succes
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Chapeau, ech lef hebben ! Baan op 1.30 is mooi voor het zicht..

Is zeker moed voor nodig! Maar uiteindelijk zal er weer iets beters uit komen met de ervaring die je nu hebt. Succes en zal de nieuwbouw weer met veel belangstelling volgen!  :)
Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles

Ger , heel erg moedig van je , ik zou willen dat ik me wat beter voelde had ik je wel komen helpen, als je binnenkort naar de Hornbach moet of zo dan geef maar een gil , valt wel te regelen. Nu gaan we eerst vrijdag een leuke dag ervan maken op Ontraxs, krijg je misschien nog wat meer idee?n en zo.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

jij durft
zo is het super en zo is het weer weg
ben benieuwt wat het nu gaat worden
sterkte er mee gr rien
vandaag heel de dag regen in spanje

Citaat van: rien op maart 05, 2013, 22:08:51
jij durft
zo is het super en zo is het weer weg
ben benieuwt wat het nu gaat worden
sterkte er mee gr rien
vandaag heel de dag regen in spanje

En hier zitten we op een terras 15 Graden
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf