Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Een proefstukkie zou misschien niet slecht zijn. Over de lengtes, 16cm is niet echt veel voor wild gras, en 4 zou een 2 voet zijn  ;) moet kunnen IMO.

Hoi allemaal .

Mooi dat jullie allemaal een beetje mee wil denken met me  ;) ik ben vandaag eens in mijn potjes zand gaan kijken wat ik kan mengen in plaats van gras .
En dit heb ik er in gedaan 4 eetlepels gravel van tennisveld en daarop heb ik 7 eetlepels  geel zand gedaan dit heb ik goed door elkaar gemengd tot deze kleur .

Nu kijken  hoe het word als het bij de berg ligt als ik het zo bij de berg houd is het mooi , en hoe het uitziet als de verdunde hout lijm droog is .
dan kan ik hier en daar nog een rotsblok neerleggen en dan ook wat verdord gras en zo maken .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

He verdorie, waar moeten ze nou tennissen dan?  :)  ;)


 :o balen ze hebben hier een hardcoart. Ben benieuwd wat ie gaat doen in de lijm...

Ger, ik zou Ton's advies opvolgen. Het ou zo zonde zijn als dit niet goed komt
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Hi Ger,

Goed besluit om met deze nieuwe mix an de gang te gaan.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Hoi allemaal .

Ik heb naar een test van gister heb ik voor dat ik naar bed ging een klein stukje gedaan op mijn baan ,omdat de test mij goed beviel  ;D
Hier is het eerste stuk van de berg alleen moet de de rotsblokken nog verder op kleur brengen en hij droogt met de verdunde houtlijm iets donkerder op maar dat vond ik niet erg .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hi Ger.

Lijkt er goed uit te zien. Heb je een foto op afstand.

Voor de wat grotere brokken zou je nog een mal kunnen maken zoals je hebt gedaan voor de rotsen
in aluminium folie. laat het gips drogen. Deze breek je de afdruk in kleine stukjes.
Ze zijn dan makkelijker te kleuren in de kleuren van de bergen.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Citaat van: johnlostcreek op februari 15, 2013, 10:02:29
Hi Ger.

Lijkt er goed uit te zien. Heb je een foto op afstand.

Voor de wat grotere brokken zou je nog een mal kunnen maken zoals je hebt gedaan voor de rotsen
in aluminium folie. laat het gips drogen. Deze breek je de afdruk in kleine stukjes.
Ze zijn dan makkelijker te kleuren in de kleuren van de bergen.

Aub een foto iets verder af

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hi Ger

Ziet er op zich aardig uit.

Op de plateau`s liggen meestal de brokken rots en stenen die in de jaren naar beneden zijn gevallen.
Je zou misschien wat meer stukken rots en strooisel neer kunnen leggen. Gewoon een beetje spelen.
Lijm het niet meteen vast maar laar het even liggen en kijk er dan later weer eens na.
Als het naar je zin is kan je het fixeren met houtlijm. en anders werk je het nog wat bij.
Zo kan je het opbouwen.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Zo de eerste laag zit er op ik vind het beter dan gras geworden wat ik eerst wilde ,dit vind ik inderdaad beter zo  8)

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Waar een tennisbaan al niet goed voor is  ;D Ziet er goed uit Ger. Zou zelf hiero niet eens aan het grassen gaan maar ladingen losse pollen maken en die tussen de gravelmeuk plakken...

Dt komt goed in de buurt van het eggie!!!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Heel mooi Ger! De gravelwaterval rechts op de laatste foto doet alleen een beetje vreemd aan. Voor de rest krijg ik er al stoflongen van  :)