Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Citaat van: Janbouli op januari 29, 2013, 17:39:52
Perrons zijn in de US over het algemeen niet zo hoog , misschien wel bij zo'n groot station, en ik zou voor de beton tegel look gaan .

Dit is Denver Union station , het heeft dus niet die overkapping maar dat is regel #1 bij modelbouwers, je moet doen wat jij mooi, leuk , fijn vindt.


Je ziet dus , ze zijn van beton en lang niet zo hoog als in Europa

Een overkapping ontneemt je ook het zicht op de perrons, je hebt dan een mooi station maar ziet alleen het dak tenzij je op je knie?n gaat maar zoals Jan al zij als dat is wat je wilt is het prima het is jou baan.

JohnT

De overkappingen maken het wel apart en mooi, de perrons gaan sowieso een stuk nog uitsteken en ze zijn doorzichtig.

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Die perrons kan ik nog er bij doen naar de overkaping id nog behoorlijk wat perrons te zien ,het langste perron is 1 mtr 30  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hoi allemaal .

De perrons heb ik aangepast en ziet er nu al beter uit zo met de 4 mm mdf .




M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hoi allemaal .

Vandaag mijn pigmenten ontvangen van woodland  kon niet wachten met een test te doen met de kleuren voor mijn colorado rivier .
De volgende pigmenten heb ik gebruik :
Burnt umber die heb ik 4:16 verdunt ( theelepel )
Stone gray    die heb ik 1:16. Verdunt ( theelepel)
Slate gray.    Die heb ik 1:32. Verdunt. ( theelepel )

En dit is het test je :

Het voorbeeld op de achter grond is van woodland ,alleen ik heb nog geen groen er op ;)

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Mooie kleuren Ger , misschien wel wat meer schaduw brengen door een zwarte wash , en wat lichte accenten door te drybrushen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hoi allemaal.

Ben met de berg aan gang met de pigmenten van woodland werkt wel niet zo als op de film's laten zien ,maar we komen er wel denk ik zo  ::)
Hier een 2 taal foto's wat ik nul gedaan heb moet nu ff drogen en dan kunnen we weer verder er mee .



Op de foto's is het donkerder dan in het echt ,en ook nog nat dus ik denk dat die nog wat lichter word van kleur als die helemaal droog is .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Wel effe een drybrush met titanium buff als laatste Ger  ??? Komen er wat meer highlights in..

@ martin welke kleur is dat  :-\

Zo is de berg nu :

Ik heb hem eerst met zwaar verdunde oostindische inkt zwart dat liep mooi overal in in en daarna wit met de luchtpenseel .
Heb ook meteen tussen door de perrons een kleur gegeven :

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ehm ongebleekte titanium Ger, die is niet zo wit en ziet er daardoor wat natuurlijker uit...bv amsterdam titanium buff light of deep, beetje een ivoor/creme witte


februari 07, 2013, 11:36:10 #237 Last Edit: februari 07, 2013, 13:17:21 by ger deguelle
Hoi allemaal .

Vandaag maar eens aan de lucht begonnen bij colorado river  .


Nu kijken hoe we wat wolken er op krijgen ik heb veel gezien hoe ze het doen met airbrush ,met een natuurspons die vond ik persoonlijk het moois maar we zien wel  ;)

Naar een uurtje testen met de wolken is dit het eindresultaat ,heb het gewoon met een middelmaat blokkwast gedaan .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Okay Ger , ik heb al gezien wie de lucht doet op de baan voor Ontraxs, jij dus  ;D
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op februari 07, 2013, 16:28:07
Okay Ger , ik heb al gezien wie de lucht doet op de baan voor Ontraxs, jij dus  ;D


Hahahaha.
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf