Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Citaat van: Gerard Wassink op januari 11, 2013, 21:07:27
Citaat van: ger deguelle op januari 11, 2013, 21:05:03
Nu begrijp ik je maar helaas ,ik wilde dat eerst ook zo doen toen heb ik maar gekozen zo al ik het nu heb :)

Heb je gewoon een hele brede rivier, niks mis mee!

Ja een rivier komt er ook in de bocht als ik naar de andere kant van de plaat moet gaan waar een mijn komt te staan .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik heb inderdaad meer foto's, vooral van het gebied rond de Silverton (Durango - Silverton). Ik kan ze wel op een sticky zetten en opsturen als je wilt. Ik ben het trouwens wel met Ton eens als ik zo zijn profiel zie van de bergwand. In de Rocky's liggen aardig wat lijnen langs de rots want. Bij sommige liggen ze zo krap dat je hand nauwelijks tussen de rotswand en het rijtuig kan terwijl je aan de andere kant de afgrond begint op het uiteinde van de spoor biels.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

januari 12, 2013, 12:49:50 #167 Last Edit: januari 15, 2013, 02:12:21 by Janbouli
Hoi allemaal .

Naar een nacht denken ben ik toch  om de hoek gegaan en langs de rivier heen maar een filmpje weer gemaakt zegt meer dan foto's  ;D
modelspoor colorado N scale deguelle deel 10
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi rotsmassief zo Ger, ziet er realistisch uit .
Ton
Erare humanum est

Hoi allemaal.

Vanmorgen ff verf besteld van woodland de kleuren : graniet,grijs,zwart,Donk.aarde,verbr.aarde en oker dat moeten de kleuren zijn voor de berg .
Ik hoop dat ik zo de meeste kleuren in huis heb .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hi Ger,

Wordt een enorme baan zo. Dat is natuurlijk het voordeel van N schaal.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Citaat van: ger deguelle op januari 13, 2013, 10:30:24
Hoi allemaal.

Vanmorgen ff verf besteld van woodland de kleuren : graniet,grijs,zwart,Donk.aarde,verbr.aarde en oker dat moeten de kleuren zijn voor de berg .
Ik hoop dat ik zo de meeste kleuren in huis heb .

Ger , al besteld?, Ik gebruik de acryl verven van de action. Wit , Sienna, Umber , Zwart en Oker, werkt uitstekend.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Heb vanmorgen besteld ja maar geeft niet had nog wat verjaardag's geld over  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

hoi allemaal .

Vandag  een test rit gedaan  met een lange lok en lange wagons kijk of die in de bergen nergens aan loopt  :P
modelspoor Colorado N scale Deel 11
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

januari 13, 2013, 19:23:50 #174 Last Edit: januari 13, 2013, 19:28:42 by nycentral
Hallo Ger,

Je gaat als een speer en ziet er allemaal imposant uit. Nog wel een tip, check ook behalve de lengte ook de hoogte. Als je met doublestack wagons (gestapelde containers) of Autoracks gaat rijden dan is de hoogte zeker van belang. Bij minuut 1.14 circa lijkt het erop dat de wagon net onder een randje van de berg gaat.

Zal met veel interesse de verdere vorderingen van je baan volgen!

Groet,

Lars
Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles


Hoi allemaal.

Ik heb nu al de hele dag naar filmpjes zitten te kijken van hoe verf je bergen en meestal zie ik sneeuw witte bergen waar ze mee aan de slag gaan .
Nu zijn mijn bergen niet sneeuw wit nu wil ik morgen denk ik een laagje model gips er over smeren dat ik een witte berg krijg voor dat ik ga verfen .
Of heeft iemand nog een tip waar ik rekening mee moet houden ?

Mvg ger
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Smeer ze altijd in de ral 8022, maar als je met kleur en washes gaat , zal de wat minder witte kleur niet veel uitmaken...


Citaat van: ger deguelle op januari 13, 2013, 21:41:11
Hoi allemaal.

Ik heb nu al de hele dag naar filmpjes zitten te kijken van hoe verf je bergen en meestal zie ik sneeuw witte bergen waar ze mee aan de slag gaan .
Nu zijn mijn bergen niet sneeuw wit nu wil ik morgen denk ik een laagje model gips er over smeren dat ik een witte berg krijg voor dat ik ga verfen .
Of heeft iemand nog een tip waar ik rekening mee moet houden ?

Mvg ger

Ger je hebt een email.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N