Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Goe gedaan. Smoelt goed!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Wat te dicht aan de dakrand en de treinen lopen op niets uit in een punt bij het origineel. Ger als je mij de afbeeldingen stuur dan wil ik wel kijken of ik er wat mee kan? Inclusief foto van het origineel.

JohnT

Citaat van: JohnT op januari 17, 2016, 09:28:50
Wat te dicht aan de dakrand en de treinen lopen op niets uit in een punt bij het origineel. Ger als je mij de afbeeldingen stuur dan wil ik wel kijken of ik er wat mee kan? Inclusief foto van het origineel.

JohnT

JohnT bedankt voor het aanbod maar de twee foto's van de treinen zitten al vast  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Van morgen heb ik de rails aangesloten aan de diesel shop maar helaas kon ik niet alles aansluiten met voeding draad dus dat moet helaas wachten ben door mijn spaargeld heen van de treinbaan  :-\




Maar nu eens denken hoe we verder gaan maar wat ik wilde bereiken dit weekend heb ik gehaald  ;D
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Dank je wel mannen ik krijg nu zoveel reacties op facebook van mensen die het willen hebben of verkopen aan een firma en pattent op vragen ,en ik denk alleen maar dat kost me veel geld .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger wat heb je nodig om de bedrading af te maken?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op januari 17, 2016, 18:37:08
Ger wat heb je nodig om de bedrading af te maken?

ik moet deze week ff naar Hornbach voor signaalkabel en dan neem ik ook een plaat mee wat ik gebruik heb in de loods
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op januari 17, 2016, 17:54:35
Dank je wel mannen ik krijg nu zoveel reacties op facebook van mensen die het willen hebben of verkopen aan een firma en pattent op vragen ,en ik denk alleen maar dat kost me veel geld .

Dat hangt er sterk van af wat ze willen betalen, toch?
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Citaat van: Gerard Wassink op januari 17, 2016, 18:49:44
Citaat van: ger deguelle op januari 17, 2016, 17:54:35
Dank je wel mannen ik krijg nu zoveel reacties op facebook van mensen die het willen hebben of verkopen aan een firma en pattent op vragen ,en ik denk alleen maar dat kost me veel geld .

Dat hangt er sterk van af wat ze willen betalen, toch?



Ik ben zeer snel blij hoor ik leef maar op een kleine voet en ik zie het meer als een eer hoor ,en vooral omdat ik zo vaak wilde stoppen omdat ik er geen zin meer in had en blij met de mensen om me heen die me steeds weer er boven op geholpen hebben en met spullen geholpen hebben .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

januari 18, 2016, 16:39:49 #3340 Last Edit: januari 18, 2016, 16:42:42 by ger deguelle
Heb naar het werk ff de oude loods uitelkaar gehaald voor het licht wat er in zit en in de nieuwe gedaan nu al de eerste twee hallen met licht .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Super Ger , wat een gebouw.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Wow, super geworden!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Ik moet helaas ff stoppen met de baan ivm verbouwing huis voor claidia dat ze zich wat makelijker kan bewegen .
Ben nu met de keuken aan de slag gegaan dat alles op een kant komt en heb er nu ook mijn spaargeld er in zitten dus de eerste tijd ff niets aan de baan boven .
Ik hoop dat ik wel nog de baan in de woonkamer voor haar af krijg voor de kerst met een kertst loc er op , maar ik blojf hier alles volgen .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf