Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Citaat van: JohnT op december 25, 2015, 09:58:05
Citaat van: ger deguelle op december 24, 2015, 09:33:12
Heb eens twee testjes gedaan met kleur welke het word ik weet het niet  ::)



Waarom test je dan  ;) Ik zou voor de lichte kleur gaan. Wordt toch wel donkerder en wat vervuilen natuurlijk. Je kunt makkelijker een lichte kleur donkerder maken dan een donkere kleur weer licht.

JohnT

Veel vervuiling word het niet wand de loodsen van UP zijn redelijk schoon , maar moet dadelijk mijn test stukjes nog een keer verven de plastic komt er door heen hier en daar .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op december 25, 2015, 10:15:26

maar moet dadelijk mijn test stukjes nog een keer verven de plastic komt er door heen hier en daar .


Airbrushen zou eigenlijk het beste zijn.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op december 25, 2015, 12:48:41
Citaat van: ger deguelle op december 25, 2015, 10:15:26

maar moet dadelijk mijn test stukjes nog een keer verven de plastic komt er door heen hier en daar .


Airbrushen zou eigenlijk het beste zijn.

Dat moet ik ff bekijken als we zo ver zijn er mee  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Als de kleur van het plastic erdoor komt moet je eerst gronden.

Is zo wie zo wel beter voor de hechting van de verf.

JohnT

Ik wilde vandaag een beetje doen aan een van mijn projecten naar de nachtdienst dus heb ik testjes gemaakt voor de ramen van de dieselshop .
Van boven naar beneden heb ik het volgende gebruikt tape wat je gebruikt voor gipswanden ,vliegen gaas en onder de gewone lamineer folie ik wil naar binnen kunnen kijken .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Vliegengaas ziet er het meest realistisch uit.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op december 28, 2015, 00:23:44
Vliegengaas ziet er het meest realistisch uit.

Vond ik ook maar je kunt er niet mee naar binnen kijken helaas  :-\
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

En transparant verpakkingsmateriaal?

Het is alleen een hele klus om de ruitjes er in te krassen. Na het krassen zwarte verf op waterbasis er over en direct weer afvegen zodat het zwart in de gekraste voegen blijft zitten.

JohnT

Je zou natuurlijk een deel van het dak open kunnen laten en zo de illusie maken dat ze bezig zijn met het vernieuwen van het dak (met de nodige figuren), kan je altijd binnen zien.
Trouwens heel mooi en goed bezig.

@ marctje dat is inderdaad ook een heel mooi idee maar dan denk ik meteen aan een steiger en hoogwerker H balken het moet wel haalbaar zijn in N , maar ik ga zeker eens kijken of er spullen zijn in N wat ik noemde  ;)

Vandaag kreeg ik mijn verjaardag en kerst cadeau van Claudia binnen en namelijk het dak van de diesel shop ,heb de maat gebruikt van een rest stuk wat ik hier had liggen van een ander huisje,

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Qua maatvoering zou ik voor het gaasband gaan, zwart spuiten en op of achter een stuk helder plakken..strak op de randen zou moeten kunnen..

december 28, 2015, 14:26:36 #3252 Last Edit: december 28, 2015, 14:51:02 by ger deguelle
ik heb de achterkant zo goed als af heb een test gedaan met verpakking van gordijnen en dat op maat geknipt is mooi stevig en spielen geplaatst .



@ Martin heb eens naar je idee gekeken maar met die band is alleen het probleem dat de vakken niet recht zijn ,maar als ik dat achter het glas zet kan ik er door kijken en ook met de vliegengaas dat ik er niet eerder zelf op kom ??
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dat was me op de foto niet opgevallen..krassen en verven dan maar denk ik..vliegengaas heeft een te klein raster IMO..

Ben ff aan het spelen geweest met het idee van Martin met het gips band ziet  alleen nog niet goed uit maar geeft een idee hoe het uit ziet .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf