Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Citaat van: JohnT op december 07, 2012, 19:30:18
Je hebt er toch lekker de vaart in. Heb je echte rotsen gebruikt? Of zijn het afgietsels.

JohnT

Het zijn afgietsels uit aluminium folie
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: Janbouli op december 07, 2012, 19:27:18
Ook de stapel wissels ziet er erg goed uit, kun je voorlopig vooruit  ;D
l

Ja Jan ik was aan het twijfelen geweest wel lok of voor de baan van het geld van mijn oude loks en wagons dus wissels dat de baan vooruit komt
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


vandag weer een wissel in de bocht  aangesloten van  de baan ,eerste laten drogen en dan weer verder naar de volgende wissel .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger liggen je bochten niet wat dicht bij elkaar, als je je langste wagon door de binnenste bocht laat gaan heb je dan geen aanvaring met een andere wagon op de rails ernaast?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

jan je had hellemaal gelijk ik heb met goederen wagons getest en dan ging goed ,toen jij dat schreef dacht ik ...... ik had de personen wagons getest en ze liepen inderdaad tegen elkaar aan .

Maar de lijm was nog niet hard dus meteen veranderd :


Thx voor de waarschuwing heb er ff niet bij stil gestaan malletje ook verkeerd gebruikt  :-[
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

 ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

hoi allemaal .

Vandag weer wat aan de baan gedaan ik heb de aankomst en de vertrek sporen liggen naast de hoofdlijn ,maar moet helaas stoppen ben namelijk  door mijn voorraad heen  >:(


Mvg ger
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Snel  bij halen , je gaat nu als een speer , doorgaan, of misschien even de tijd om net wat anders te gaan doen aan je baan.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op december 09, 2012, 17:18:35
Snel  bij halen , je gaat nu als een speer , doorgaan, of misschien even de tijd om net wat anders te gaan doen aan je baan.

Ja Jan ik kan nu zoveel doen aan de baan en  aan het kijken voor de baan hier en daar mee aan te kleden  ,moet gips hebben voor de berg en nog schoentjes, rails ,kabels voor stroom aan te sluiten en noem maar op .
Dus druk druk lol
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

vandag eens de dag gevuld met mijn stukje route  66 ,was behoorlijk klus vond ik zelf voor al de brug over het spoor .en de weg behoorlijk gelijk te krijgen .





Maar voor vandag was het weer goed geweest  :P

Mvg ger
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Ger, vind je die balken niet een beetje te groot voor jouw schaal?
Ik kom uit op iets van 76 cm dik?
hier zijn wat fototjes die ik op het net heb gevonden.
Ton
Erare humanum est

Hoi ton .

Ja dat vond ik zelf ook had nog wat kleine hier liggen 2.5 mm dat ziet stukken beter uit  :P
En ook meteen de balken goed gezet hoe ze ook moeten zijn  ???
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf