Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Vandaag nog eens een video gemaakt van mijn baan .

https://youtu.be/_Pryy3stYfs
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi filmpje
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Leuk filmpje Ger , goed te volgen
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Vandaag weer eens verder gegaan met schoonmaken maar een stel wissels krijg ik niet zo als ik wil de loc beweegt mij iets te veel op de wissels en op de wissels zakt die een klein beetje in het hart van de wissel ,heb deze wissel ook vervangen maar blijft  het zelfde pffff
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

zal wel met de railopeningen in het hartstuk te maken hebben.
Daar doe je weinig aan

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op november 30, 2015, 12:29:48
zal wel met de railopeningen in het hartstuk te maken hebben.
Daar doe je weinig aan

Ton

dat klopt ja
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op november 30, 2015, 12:26:58
Vandaag weer eens verder gegaan met schoonmaken maar een stel wissels krijg ik niet zo als ik wil de loc beweegt mij iets te veel op de wissels en op de wissels zakt die een klein beetje in het hart van de wissel ,heb deze wissel ook vervangen maar blijft  het zelfde pffff

Heheheh... H0 gaan rijden!  :) ;) :D
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Citaat van: Gerard Wassink op november 30, 2015, 12:44:19
Citaat van: ger deguelle op november 30, 2015, 12:26:58
Vandaag weer eens verder gegaan met schoonmaken maar een stel wissels krijg ik niet zo als ik wil de loc beweegt mij iets te veel op de wissels en op de wissels zakt die een klein beetje in het hart van de wissel ,heb deze wissel ook vervangen maar blijft  het zelfde pffff

Heheheh... H0 gaan rijden!  :) ;) :D

je moest eens weten wat door mijn hoofd gaat nu  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger je kan dat oplossen door twee stripjes styreen van 0,5 mm in het hartstuk te schuiven zodat de wielen als ze weg dreigen te zakken over het styreen rijden wat ook goed werkt is een paar druppeltjes kaarsvet laten stollen in het puntstuk en daarna met een nagelvijltje of een mesje mooi vlak snijden

Citaat van: wildavits op november 30, 2015, 13:51:50
Ger je kan dat oplossen door twee stripjes styreen van 0,5 mm in het hartstuk te schuiven zodat de wielen als ze weg dreigen te zakken over het styreen rijden wat ook goed werkt is een paar druppeltjes kaarsvet laten stollen in het puntstuk en daarna met een nagelvijltje of een mesje mooi vlak snijden

dank je voor de tip  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Vandaag met Jan de JMRI aan de praat gekregen op mijn laptop en een loc getest Thx Jan.
moet nog veel schoonmaken maar dat gaat straaks beter als ik mijn tomix eens een paar dagen laat rijden maar ff wachten op de loc die hem moet trekken .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Nee JohnT
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: JohnT op december 04, 2015, 09:01:11
Ga je met de smartphone rijden?

JohnT

Waarom eigenlijk niet Ger, schaf eenmalig een PR3 van digitrax aan en je hebt throttles plenty in de vorm van smartphones met Withrottle of Enginedriver...hoeft natuurlijk niet gelijk maar het is wel een leuke optie..