Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Ik zaal Jan eens vragen voor het om te zetten .

Mvg ger
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Bij deze dus.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Hoi allemaal .

Naar gister al een begin te hebben gemaakt ben ik vandag maar weer eens ff verder gegaan met eertst laagje gips aangebracht .
Daarna viel mij een bericht van JohnT in over zachtbord ,dus hier eens mee aan de gang gegaan beetje gebroken en gestapeld dat ik het mooi vond en daarna met dunne gips met de kwast er over ik was meteen onder de indruk van het resultaat .



Tips hoor ik graag en vooral comentaar daar leer je van  ;D
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Netjes, je kunt het nog verfijnen met een staalborstel (groeven dieper maken) en hier en daar wat kapwerk met een bijtel of zo.

JohnT

Ziet er goed uit Ger, idd met een staalborsteltje kun je zker voor N-schaal wat finere krassen maken.  De stukken waar je duidelijk ziet dat je een kwast gebruikt hebt kun je de volgende keer als het nog net niet droog is met een natte kwast overheen gaan, word het wat gladder, ik bedoel dus die grote vlakken.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

zaal ik zeker doen ja ,ik heb nog genoeg platen zachtbord hier liggen jan als je wat nodig hebt zoveel heb ik niet nodig .

gr ger
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

vanmorgen maar eens verder gegaan met de eerste fase van een hoek naar gister avond een paar uur zitten zoeken naar landschap Colorado.
Hier vond ik deze bocht ;

En hier uit ben ik dan aan de slag gegaan met de bocht van mijn baan :

Nu ga ik weer verder met de berg naar links toe met een kleine tunnel en verder naar links naar de mijn toe .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


december 07, 2012, 00:57:41 #69 Last Edit: december 07, 2012, 12:03:46 by Janbouli
Dat gaat er goed uit zien Ger , ik heb hier een DVD over het schilderen van rotsen en bergen, heel simpel maat wel realistisch. Kun je zo lenen als je wilt. Is van Darryl Huffman , de kenners weten dan wel dat het goed zit.

Zal eens kijken wat voor weer het morgen is , kom ik heel even langs met de Hummer  ;)  Oh nee , de Hummer ligt op mn werk  :-\

Edit: Even voor de duidelijkheid , ik kopieer deze niet , ik leen die fysiek uit aan Ger, John dacht dat ik er een kopie van ging maken en dat niet hier op de site moest plaatsen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ik gebruik drie kleuren om de colorado bergen te kleuren
eerst zwaar verdunde acryl oker, laten drogen, en dan evt. nog een keer.
Dan zwaar verdund  acryl roestbruin , laten drogen, en dan evt. nog een keer.
en dan om de accenten te maken, zwaarverdunde oost indische ink.
Ton
Erare humanum est

thx allemaal .

dat wat ik nu aan het doen ben is de ruwe de bergen maken t de vormen zichtbaar zijn ,als alles goed droog is kont nog een .

gips er over en daarin ga ik nog in krassen voor de dietaai .

@jan die wil ik zeker eens lenen ja .
@  thx voor de tips kwa kleuren .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

vandaag weer een stapje ver gegaan met de berg hier voor heb ik oude rotsen gebruikt van mijn oude baan :
de eerste foto is het voorbeeld hoe ik het ook wilde doen :

En zo ben ik aan de slag gegaan :


maar helaas kan ik nu niet verder met de berg ik heb namelijk  geen gips meer :(
Vandag ook al mijn wissels voor mijn baan binnen gekomen ik hoop dat ik er genoeg heb volgens planing wel  ::)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ziet er goed uit! Erg mooi die tunnel.

Ook de stapel wissels ziet er erg goed uit, kun je voorlopig vooruit  ;D
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N