Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.


Naar gister veel gezocht te hebben heb ik een voorbeeld gevonden van een boven loop kraan dus ben ik vanmiddag aan de slag gegaan ,de eerste foto is mijn voorbeeld de rest is mijn poging tot een kraan .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

 8) mooi Ger!  8)
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Nice, nog wat priegel details en een gele kleur en je bent er!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn


Citaat van: BvDoorn op september 09, 2015, 17:05:58
Nice, nog wat priegel details en een gele kleur en je bent er!

Waar denk je dan aan ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Moet die kraan bovenop niet twee keer? zoals op de foto?
Ik zou ook wat meer kabels simuleren .
1 kabeltje is wat weinig.

Ton
Erare humanum est

Goed bezig Ger.  :)  En inderdaad 4 hijshaken eraan maakt het nog imposanter.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

ik zoek 2 van deze haken zie foto  maar is dat te krijgen in N  deze kraan kan in het echt 310 ton heffen en wil ook tekst maken op de kraan weet alleen nog niet hoe .

maar allemaal bedankt voor de goed raad ik vind wel deze shop beter dan dat kleine ding wat ik eerst had en die waren al een paar man naar aan het maken en ik wil wat unieks op de baan

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Vandaag de bestelling ontvangen van sjaak's hobbyshop 5 x evergreen goederwagon plaat 1:160 dat wilde ik gebruiken voor de dieselshop maar je ziet nog niet eens een profiel er op die is wel heeeeeeeel fijn dus weer wat anders zoeken pfff
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

ik ben nu al een tijd aan het zoeken naar bekleding van mijn diesel shop en nu heb ik deze gevonden maar weet ff niet welke maat ik moet nemen , heb me al een paar weken geleden iets gekocht wat niet goed was .

ik hoop dat iemand mij iets kan aanraden niet dat ik weer iets verkeerd hier krijg waar ik niks aan heb .

http://www.modelbouwkrikke.nl/modelbouw/contents/nl/p10127_evergreen-metaalwand-metaalwand-styrene-wit.html
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Wat ik meestal doe is de echte maten opzoeken op het internet en dan delen door de schaal.
Dan weet je naar welke maten je moet zoeken voor de plaat.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op oktober 13, 2015, 21:31:43
Wat ik meestal doe is de echte maten opzoeken op het internet en dan delen door de schaal.
Dan weet je naar welke maten je moet zoeken voor de plaat.

Ton

ik zaal straks eens op het werk na meten zijn zowat de zelfde platen  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zo omdat ik morgen met Jan naar Frankfurt ga ben ik eens weer op mijn trein kamer geweest en het idee wat ik in mijn hoofd heb een beetje neergelegd hoe ik het graag wil hebben ,zo kan ik ongeveer zien wat ik nog nodig heb .

De eerste foto van af de draaischijf naar de diesel shop toe :


En deze twee foto's nog een kleine opslag voor het station :



Als iemand nog ideeën heeft hoor ik het graag van jullie  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zo de hele dag er tegen aangekeken maar weet niet of ik het wel doe dat de rails vanaf het station kant naar de achterkant loods naar binnen laat lopen .
En de kleine yard voor het station ook niet 100% tevreden kijken of ik morgen ideeën tegen kom dat zijn de twee dingen waar ik mee zit .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf