Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Weet iemand een NL adres waar ze peco code 55  verkopen en niet met vakantie zijn
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zo heb vandaag een beetje kunnen denken op het werk en denk dat ik zo weer een stukje verder ben en deze oplossing oogt wat rustiger .

zo was het eerst :


en zo naar mijn ingeving :


en nu verder met een oplossing hier voor :
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Veel beter Ger en zoals je zelf zegt, veel rustiger.
Wat rails code 55 betreft, zou je kunnen proberen bij Wentink in Arnhem, Steenstraat.
Dat is ´n zeer grote winkel die heel veel heeft op treinen gebied.
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: American op juli 28, 2015, 19:11:52
Veel beter Ger en zoals je zelf zegt, veel rustiger.
Wat rails code 55 betreft, zou je kunnen proberen bij Wentink in Arnhem, Steenstraat.
Dat is ´n zeer grote winkel die heel veel heeft op treinen gebied.

Thx Hans maar heb ook een gevonden:www.treinenshop-heerenveen.nl
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Citaat van: milocomarty op juli 28, 2015, 20:34:18
Locdepot ?

stond niet op de site van hun Martin .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger , ik heb goede ervaring met Heerenveen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hier hetzelfde, Albert - de eigenaar van Treinenshop Heerenveen - is een vriendelijke en gedreven man. Zoekt altijd samen met jou naar een oplossing.
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Ja ik heb er ook een paar dingen besteld namelijk een sle393F en 5 flex om 2 bochten aan te pakken die ik te scherp vind voor de big boy naar de hand en een rail gum van peco altijd handig om in huis te hebben
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


martin ik bedoelde een gewone kruising en dat had die niet wel electries
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Vandaag mijn bestelling in goede orde ontvangen uit Heereveen , maar ik heb een twee taal vragen :

1>kolenbunker gaan daar hele stammen wagons heen of maar een paar dat ze met een kleine rangeer loc via de draaischijf kunnen .

2>onder de kruising zitten draden moeten deze ook aangesloten worden het is een short crossing SL-E393F
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Voor zover ik weet en me kan voorstellen is een draaischijf , het woord zegt het al, om een loc te draaien en als verdeler voor een roundhouse.
Niet als wagon verdeler, daar is het emplacement voor.
Maar daar en tegen zeg ik altijd ;"je kan het niet zo gek bedenken of het is een keer gemaakt".

Ton
Erare humanum est