Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Dan word het de tweede Jan super mooi ,heb je nog een goedkoop adres voor de rest ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op mei 20, 2015, 20:58:30
Dan word het de tweede Jan super mooi ,heb je nog een goedkoop adres voor de rest ?

Op het moment niet , zowel de dollar als het Pond staan te hoog in vergelijking tot de Euro. Zal kijken of ik een doosje heb voor de coaling tower en dan kom ik m waarschijnlijk vrijdag na mn werk even brengen, heb dan toch even de tijd voordat ik naar de bioscoop ga.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op mei 20, 2015, 21:26:06
Citaat van: ger deguelle op mei 20, 2015, 20:58:30
Dan word het de tweede Jan super mooi ,heb je nog een goedkoop adres voor de rest ?

Op het moment niet , zowel de dollar als het Pond staan te hoog in vergelijking tot de Euro. Zal kijken of ik een doosje heb voor de coaling tower en dan kom ik m waarschijnlijk vrijdag na mn werk even brengen, heb dan toch even de tijd voordat ik naar de bioscoop ga.

vrijdag moet ik werken tot 15:00 uur
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

En ik tot 18:00
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ger, weer werk?
Gefeliciteerd jongen!
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: American op mei 21, 2015, 00:07:07
Ger, weer werk?
Gefeliciteerd jongen!


Het is maar voor 4 maanden is bij mijn oude werkgever ,zo kan ik ff 4 maanden luchthallen  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Misschien 'n springplank naar 'n langere tijd!
In ieder geval: succes jongen.
Hans, liefhebber On30 + H0

Thx Hans maar is wel zwaar op 5 ploegen te werken en het huishouden te doen ,maar ik heb me een boekje besteld van model railroader voor mijn nieuw project is beter dan alles op internet te zoeken vind ik dan en het word meteen alles duidelijk .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ziet er goed uit Ger.
Van het net gekocht?
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: American op mei 21, 2015, 12:34:55
Ziet er goed uit Ger.
Van het net gekocht?

Bol.com
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Vandaag heb ik de rails ontvangen en volgens mij te veel  ;D nu kan ik weer langzaam aan de gang  ^-^
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Ger , had de coaling tower nog niet bij elkaar , morgen wel , ben je om ongeveer 17:30 thuis?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ja dan ben ik thuis van het werk
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Vandaag de schakelaars ontvangen nu kan ik ook als ik wil verder met de wissels .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf