Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.


Ziet er goed uit Ger
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Dat zier er fraai uit. Zo langzamerhand heb je bijna net zoveel asfalt liggen als rails  ;)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Heel netjes gedaan Ger.
Jij zit wel vol idee?n he?
En alles even praktisch uitgedokterd.
Compliment.
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: American op februari 09, 2015, 19:06:02
Heel netjes gedaan Ger.
Jij zit wel vol idee?n he?
En alles even praktisch uitgedokterd.
Compliment.

Ik probeer zo veel mogelijk te doen wat ik nu in huis heb  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

En het lijkt erop dat je heel veel in huis hebt.
In ieder geval materiaal om het een en ander te maken.
Knap hoor!
Hans, liefhebber On30 + H0

Ik vond het gras vanmorgen veel te groen dit omdat dit gedeelte van de baan herfst is de eerste foto zo als ik het vanmorgen aantrof :


En hier er naar de behandeling :


Nu eens gaan kijken hoe ik kleine struikjes maak .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

meer of minder ? ik hoor het graag

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

een poging gewacht met benzine gaas een hekwerk te maken om de parkeerplaats van de mine:

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Waar haal je benzinegaas vandaan? Zal niet meevallen maar als het kan mag het hekkie wat strakker, anders zo laten en is het een oud hek.

JohnT

Citaat van: JohnT op februari 10, 2015, 20:43:44
Waar haal je benzinegaas vandaan? Zal niet meevallen maar als het kan mag het hekkie wat strakker, anders zo laten en is het een oud hek.

JohnT

ik had nog wat afval stukken hier liggen toen ik nog terrarium dit maken ik kocht dat op beurzen of een goed reptielen winkel .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

hier een link voor benzinegaas :

http://metaalwinkel-metalen.nl/Gaas-op-rol.mw

ik wilde hek niet al te strak maken past niet bij de mine ik wil het hek nog licht verouderen met roest


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Ik weet ff niet hoe ik verder moet bij Aspen en de mine kwa aankleding van groen en zo dus verderder gegaan met iets anders op de baan .
Ben mooi verder gegaan met mijn container yard en piggy yard had van Jan cartoon gekregen voor dat te maken maar helaas kon ik het niet goed verwerken i.v.m bochten .
Dus heb ik maar een paar Depron hardschuim in huis gehaald 3 mm was nog geen 10 euro kwijt hier voor dit is meteen beter verwerkbaar .
Maar hier een foto van de yard nu zie je pas hoe groot het is als het wit is :



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Vandaag een beetje aan het motel gedaan ,eens geprobeerd de bomen anders te maken in plaats van spuitlijm nu met verdunde houtlijm .



Ik heb besloten om niet verder te gaan met de aanleg van de container en piggy yard dit omdat wat ik wil deze ruimte gewoon te klein is om wat er allemaal om heen zit .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf