Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Ger, krijg je geen problemen met je schakelpanelen.
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: American op februari 04, 2015, 18:04:34
Ger, krijg je geen problemen met je schakelpanelen.

Nee hans bij een paneel komt nog een schakelaar bij en voor de yard maak ik een nieuwe met 3 schakelaars er op
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

weet iemand nog een goedkoop  adres hier voor wilde gister een paar bestellen maar deze komen pas eind maart weer op voorraad .

http://www.dertronics.nl/velleman-8011lc-vertical-toggle-switch-dpdt-on-on-low-cost.html
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Citaat van: moonlicht op februari 05, 2015, 13:38:54
http://www.baco-army-goods.nl/componenten-elektronicaonderdelen/schakelaars/schakelaar-subminiatuur-2-x-om-250-volt-per-2-stuks.html

Heb je hier wat aan Ger?

Cor

dank je wel cor voor de link is alleen jammer dat het niet de zelfde zijn anders krijg ik ook verschil in de paneeltjes denk ik zo
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

februari 05, 2015, 14:47:22 #2631 Last Edit: februari 05, 2015, 14:49:30 by ger deguelle
Dank je wel jan ,iemand een idee hoe ik de beton op een goedkoop manier kan maken voor de container en piggy yard is tot boven de rails 3 mm als ik goed gemeten heb .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik heb hier kartonboard liggen van 3mm en styreen van 2mm, kom je morgen middag wel ff een plaatje brengen. 
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op februari 05, 2015, 15:16:25
Ik heb hier kartonboard liggen van 3mm en styreen van 2mm, kom je morgen middag wel ff een plaatje brengen.

ik weet niet wat ik zeggen moet ........bedankt  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

wat testjes van containers van foto papier :



maar ik denk dat echte mooier zijn  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Echte passen niet op jouw baan :o.

Joh Ger, die containers zijn bij jou zo klein, een flink LEGO blokje, dus dit gaat uitstekend.
Hier en daar een beetje roest en stof airbrushen en ze zien er uitstekend uit.
En daarbij komt dat het weinig kost.

Ton
Erare humanum est


Een beetje langs de weg gras gezet en hier en daar wat de beding bij gemaakt van het spoor goed nu laten drogen dan ga ik verder aan de andere kant van het spoor .
Hier moet ik namelijk nog wat rotsen gaan krassen langs de rails  en de weg de berg in wat anders maken weet nog niet hoe de kleur is niet goed .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ben vanmiddag toch maar aan de berg van de mine begonnen de weg heb ik de zelfde kleur gemaakt als mijn ander wegen ,de rechte rotsen naast het spoor ben ik in gaan krassen en daarna mooi zwart gemaakt .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Een beetje aan het spelen geweest bij de mine om die wat verder aan te kleden ,een parkeer plaats gemaakt voor de werknemers en een trap gemaakt dat ze niet over het spoor heen moeten voor in de fabriek te komen .





Alles laten drogen en morgen verven en een beetje verweren.
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf